Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:54:56 GMT

بازداشت داماد در روز جشن عروسی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۲۹۵۵

بازداشت داماد در روز جشن عروسی+عکس

ایسنا/لرستان دادستان الیگودرز از بازداشت یک داماد در این شهرستان خبر داد.

حسین صالحی اظهار کرد: دامادی که بر خلاف مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان الیگودرز اقدام به برگزاری عروسی در شرایط قرمز کرده بود پیش از آغاز جشن ازدواج بازداشت شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی افزود: خودروی دادماد نیز توقیف و با توجه به  پلاک غیربومی، خودرو مبلغ یک میلیون تومان نیز جریمه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد