Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:33:35 GMT

قول زنگنه درباره گازرسانی به‌ سیستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۰۷۲

قول زنگنه درباره گازرسانی به‌ سیستان

وزیر نفت اعلام کرد که گازرسانی به منطقه سیستان به‌زودی تکمیل می‌شود و تلاش می‌شود اگر موانعی هم وجود دارد، رفع شوند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه، ۱۹ فروردین‌ماه) در سفر به سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل گفت: خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه کلی سیستان و بسیاری از شهرهای آن در پایان کار است و این خط انتقال به‌زودی در بیشتر این شهرها افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش قیمت نفت با تاثیر مذاکرات برجام

وی با بیان اینکه بخش مهمی از زابل شبکه دارد و از طریق سی‌ان‌جی (گاز طبیعی فشرده) تامین می‌شود، افزود: بی‌شک این گاز برای مردم به‌ویژه صنایع و گلخانه‌ها برای کشت اهمیت دارد و به امید خدا در مرحله بعد از آن برای صادرات به افغانستان استفاده خواهیم کرد.

وزیر نفت همچنین با بیان اینکه تاکنون اقدام‌های خوبی در این حوزه انجام شده است، اظهار کرد: امروز با کمک استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان و مقام‌های استان از نزدیک مشکلات را پیگیری می‌کنیم و با توجه به فرمایش رهبر انقلاب اگر موانعی هم وجود دارد رفع می‌شود تا در همین سه یا چهار ماهه این کار به انجام برسد.

زنگنه تاکید کرد: پس از ماه مبارک رمضان سفری به جنوب استان هم خواهیم داشت تا از نزدیک مشکلات و موضوعات مربوط به روند گازرسانی در این حوزه بررسی شود.

بیشتر بخوانید: روزی ۴ میلیون بشکه نفت تولید می کنیم

بیژن زنگنه، صبح امروز در جریان سفر به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی، استاندار و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی همچنین از ایستگاه PRU شهرستان زابل بازدید کرد و بازدید از ایستگاه سی‌ان‌جی در شهر زابل، خط ٢٤ اینچ دشتک-زابل، شبکه توزیع شهرستان زهک و حضور در نشست بررسی طرح‌های انتقال گاز سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری شهرستان زابل از مهمترین برنامه‌های وزیر نفت در این سفر است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار اقتصادی وزارت نفت مجلس شورای اسلامی ماه مبارک رمضان افغانستان احمدعلی موهبتی سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل