Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی درفشی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یا شروع عملیات اجرایی ۴۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن گلستان در گالیکش که به‌صورت متمرکز در روستای کندوسکوه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مسکن پارسال طرح هادی یا توسعه آن را در ۲ هزار و ۸۰۰ روستا اجرا کرد و این رویه خدمتی همچنان ادامه دارد.

وی حوزه مسکن را از دیگر اقدامات محوری بنیاد مسکن نام برد و افزود: این نهاد سالی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را مقاوم سازی می‌کند که از ابتدای شروع این طرح تاکنون ۲ میلیون واحد مسکونی در مناطق روستایی را با پرداخت تسهیلات و برخی منابع اعتباری مقاوم سازی کرده و از این تعداد عملیات اجرایی یک میلیون و ۸۰۰ واحد پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درفشی ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم و آسیب پذیر، طرح ساخت سالانه ۲۰ تا ۲۵ هزار واحد شهری، حضور موفق در بازسازی مسکن مناطق حادثه دیده از سیل و زلزله و ساخت ۱۴ تا ۱۵ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول به بالا با مشارکت بهزیستی و نیکوکاران را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن برشمرد و اضافه کرد که امسال پنج هزار واحد مسکونی ویژه خانوارهای صاحب دو معلول به بالا ساخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان نیز دراین مراسم گفت که امروز به مناسبت سالروز حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تشکیل این نهاد انقلابی، ۴۲۰ میلیارد ریال پروژه‌های مرتبط با بنیاد مسکن در شهرستان گالیکش افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سیدمحمد حسینی افزود: آغاز عملیات اجرایی یا افتتاح ۸۶۰ واحد مسکونی ویژه روستاییان، اقشار آسیب پذیر، جوانان و خانواده‌های صاحب ۲ معلول، ۳۵ پروژه شروع یا افتتاح طرح هادی روستایی، تحویل ۸۲ جلد سند مالکیت مناطق شهری و روستایی و اختتامیه نقشه کشی اراضی ۳۶ روستا از جمله پروژه‌های امروز بنیاد مسکن گلستان در شهرستان گالیکش است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن گلستان با همکاری بنیاد علوی امسال کار نقشه‌کشی و تحویل سند مالکیت در ۶۰۰ روستای این استان را انجام خواهد داد.

در این مراسم عملیات اجرایی احداث ۳۳۱ مسکن روستایی گالیکش با اعتبار و تسهیلات ۱۶۰ میلیارد ریال و نیز احداث راه دسترسی روستای کندوسکوه به طول ۶.۵ کیلومتر و عرض هشت متر با مشارکت دو سویه بنیاد مسکن و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان شروع شد.

همچنین معاون معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سایت مسکن روستای جنگلده بالا مینودشت که به سبب ساخت سد نرماب چهل چای این شهرستان جابجا و کار ساخت واحدهای مسکونی آنرا بنیاد مسکن گلستان برعهده داشت، بازدید کرد.

هادی درفشی در این بازدید گفت که ساخت سایت مسکونی جنگلده بالا، نمونه‌ای از اعتماد مردم و دستگاه‌های اجرایی به بنیاد مسکن است که ظرف مدت زمان کوتاه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

شهرستان‌های گالیکش و مینودشت بامجموع تقریبی ۱۵۰ هزار نفر جمعیت که بخش قابل توجهی از جمعیت آنها در مناطق روستایی سکونت دارند، درشرق استان گلستان واقع هستند.

برچسب‌ها گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی مینودشت گالیکش گلستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی مینودشت گنبدکاووس بنياد مسكن انقلاب اسلامی مینودشت گالیکش گلستان مسکن اخبار کنکور بنیاد مسکن گلستان هزار واحد مسکونی عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت