Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، گفت: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی هنوز نهایی نشده است.

«حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی» روز پنجشنبه درباره رایزنی با نامزدهای ریاست جمهوری و دعوت از آنها در شورای وحدت، گفت: به‌شکل پراکنده با برخی نامزدهای داوطلبی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری صحبت‌هایی داشته‌ایم ولی تاکنون به شکل رسمی در شورای وحدت با کسی رایزنی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم گرفته شد برای اینکه شاخص‌ها و امتیازدهی مورد نظر شورای وحدت، مورد بررسی قرار گیرد، مصاحبه با نامزدها آغاز شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور درباره شاخص‌های مورد نظر شورای وحدت و نحوه امتیازدهی به نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات حکیمانه نوروزی خود به نکات ارزشمند و مبنایی درباره رییس جمهوری آینده اشاره کرده‌اند.  این نکات مدنظر مجموعه شورای وحدت است. افراد را با توجه به توانایی که برای مدیریت کشور دارند در ترازوی شاخص‌های ملت ایران و همچنین شورا قرار می‌دهیم. فرد مورد نظر باید درک صحیحی از شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.

پورمحمدی درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، عنوان کرد: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی و تصمیم‌گیری هنوز نهایی نشده است.

وی به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ نفر از تهران برای قرار گرفتن در لیست شورای وحدت اعلام آمادگی کردند که پس از پالایش و رای‌گیری در شورای وحدت به لیست ۴۰ نفره رسیدیم که با بررسی‌های بیشتر و در نظر گرفتن اولویت‌ها و شاخص‌ها، لیست ۲۱ نفره نهایی از درون این ۴۰ نفر مشخص می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اصولگرایان مصطفی پورمحمدی شورای وحدت شورای وحدت اصولگرایان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای ائتلاف شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود