Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@04:30:07 GMT

توضیحات پلیس درباره ابهامات مرگ آزاده نامداری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۳۱۹

توضیحات پلیس درباره ابهامات مرگ آزاده نامداری

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثر و نشانه‌ای از ورود به قتل و جرح، سرقت و ... در پرونده آزاده نامداری وجود ندارد، گفت: بنا شد تا جزئیات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.

او گفت: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت است.

سردار لطفی با بیان اینکه در تمام این بررسی‌ها اثری از قتل مشاهده نشد، افزود: نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری در تحقیقات ما به دست نیامده است.

لطفی درباره وجود پرونده‌های قبلی مرتبط با خانم نامداری گفت: هیچ پرونده قبلی در مورد او وجود نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته در تمام منازل وجود دارد، اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامده است.

لطفی در مورد توئیتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود اظهار کرد: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور دهند ما بررسی خواهیم کرد.

او با بیان اینکه می‌توان گفت، که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم، ادامه داد: نتایج اولیه پزشکی قانونی نشان می‌دهد در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی گزارش نشده است، اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و ... هنوز منتشر نشده است.

سردار لطفی افزود: برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: خانواده آزاده نامداری هیچ شکایتی را ثبت نکرده اند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند