Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@12:10:44 GMT

پاسخ پلیس به ابهامات در ماجرای مرگ آزاده نامداری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۴۴۳

پاسخ پلیس به ابهامات در ماجرای مرگ آزاده نامداری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد.

وی با بیان اینکه بنا شد تا جزییات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود، گفت: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن به دست نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در تمام این بررسی‌ها اینکه اثری از قتل وجود داشته باشد، به دست نیامد.

وی درباره اینکه آیا نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری وجود داشته یا خیر، گفت: چنین چیزی در تحقیقات ما به دست نیامد.

لطفی درباره وجود پرونده‌های قبلی مرتبط با خانم نامداری گفت: هیچ پرونده قبلی در مورد ایشان وجود نداشته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته که در تمام منازل وجود دارد اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامد.

لطفی در مورد توییتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود نیز گفت: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور بدهند ما بررسی خواهیم کرد. اما می‌توان گفت که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی درباره اعلام نظر پزشکی قانونی نیز گفت: نتایج اولیه که در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی باشد گزارش نشد اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و ... هنوز منتشر نشده است و برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

وی درباره اینکه آیا خانواده آزاده نامداری شکایتی را ثبت کرده‌اند یا خیر نیز تصریح کرد: هیچ شکایتی در این خصوص ثبت نشده است.

پربیننده ترین خریدار مانتو نقره داغ شد جنایت سیاه مردان خشن در خانه ویلایی موتورسواران تیرانداز در مرکز تهران بازداشت شدند پایان تلخ یک تعقیب و گریز در لس‌‌آنجلس! +فیلم تصادف مرگبار با ۵کشته +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزاده نامداری برجام آزاده نامداری دست نیامد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

به گزارش صدای ایران،روزنامه همشهری نوشت: با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آنها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی