Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در عسلویه با تاکید بر تامین شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و دیگر کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان افزود: برقراری آرامش در بازار بعنوان یک ضرورت به شمار می‌رود و نباید هیچ کمبودی در این بخش احساس شود.

وی همچنین با تاکید بر تحقق و عملیاتی شدن شعار تولید، پشتیبانی‎ها، مانع زدایی‎ها اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات و موانع در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: بخشی از موانع را می‌توان با رفتارهای مدیریتی برطرف کرد و بخشی هم که قانون و بخشنامه‌ها است باید زمینه اصلاح آنها فراهم شود.

وی در ارتباط با پروژه‌های آبرسانی اظهار کرد: کارهای خوبی در عرصه تامین آب در استان بوشهر صورت گرفته که در این راستا مشارکت دهیاری‌ها قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه قطع انشعاب‌های غیر مجاز آب به ویژه خانه باغ‌ها افزود: در موضوع قطع انشعاب‌های آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها باید قاطعانه برخورد شود.

گراوند همچنین با تاکید بر توجه به حل مشکل سیمان در استان بوشهر عنوان کرد: در این راستا اقدام‌های مهمی انجام شده که امید می‌رود به زودی مشکل تامین، توزیع و عرضه سیمان با قیمت مصوب برطرف شود.

وی همچنین در مورد وضعیت و شرایط کرونایی  استان بوشهر اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام شده با افزایش دورهمی‌های خانوادگی و برپایی مراسم عروسی و ختم بدون رعایت پروتکل بهداشتی زمینه انتشار این ویروس در استان فراهم شده است.

استاندار بوشهر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: همکاری دستگاه قضا و دادستانی‌ها با افراد خاطی در عرصه مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر کالای اساسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر کالای اساسی عسلویه بوشهر کالای اساسی اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی مکان صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: دامپزشکی در انجام خدمات در مدیریت و بهداشت بیماری‌های دامی در سال گذشته اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماری‌ها، اضافه کرد: هدف گذاری و اقدام سریع در خصوص جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از موضوعات ضروری است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی و برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام از موضوعات مهم در این حوزه است.

وی بیان کرد: همچنین سیاست گذاری در راستای اقدامات بهداشتی در راستای پویایی اقتصاد دریا محور و نظارت‌های بهداشتی در این زمینه بخصوص پرورش ماهی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

فرماندار کنگان نیز ضمن بر شمردن خدمات ارزنده دامپزشکی در حفظ و صیانت از سلامت مردم اظهار داشت: به مجموعه دامپزشکی به علت حساسیت بالای کار در تأمین امنیت غذایی و سلامت سفره غذایی مردم، نگاه ویژه ای دارم.

کد خبر 6098889

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش موثر اجتماعی می‌داند
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • نقش تربیتی در محیط‌های آموزشی مورد توجه قرار گیرد
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد