Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن سیراف - جم افزود: با نصب و راه اندازی ترانس برق پروژه شیرین سازی آب دریا فاز نخست پروژه آب شیرین کن ۲۸هزار مترمکعبی سیراف - جم به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب راه اندازی و به این وسیله آب آشامیدنی مردم شهرستان جم تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای توسعه زیر ساخت‌های پروژه آب‌شیرین کن سیراف - جم اقداماتی انجام شده که برای تکمیل آنها باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات ‌لازم پروژه آب شیرین کن سیراف -جم  گفت: خط انتقال این تأسیسات باید هر چه سریع‌تر تکمیل و راه‌اندازی شود تا یکی از زیرساخت‌های آن فراهم شود.

وی با تاکید بر پی‌گیری برای تامین منابع مالی این پروژه افزود: همکاری مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای پروژه آب شیرین کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم ستودنی است و با توجه به ضرورت اجرای این پروژه، تلاش می‌شود از منابع دیگر بودجه مورد نیاز آن تامین شود.
 

برچسب‌ها بوشهر آب شیرین کن سیراف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آب شیرین کن سیراف بوشهر آب شیرین کن سیراف اخبار کنکور پروژه آب شیرین کن آب شیرین کن سیراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از ۴۱ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله پتروشیمی دهدشت جدی است.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری کلاچو در پنج کیلومتری دهدشت، در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
پتروشیمی دهدشت در مسیر خط لوله اتیلن غرب (باختر) کشور معروف به پتروشیمی‌های خط دنا قرار دارد.
خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن (HDPE) به نام‎‌های پتروشیمی دهدشت، ممسنی، کازرون و بروجن تشکیل شده است.
نصب ۲ مخزن ۶۴ تنی، انجام ۶۰ هزار تن خاکبرداری و سه هزار و ۸۰۰ متر آرماتور بندی از بخش‌های مهم اجرا شده این طرح است.
۴۰ درصد محصول پتروشیمی دهدشت (پلی‌اتیلن سنگین که آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد) برای بازار داخل و ۶۰ درصد آن برای بازار‌های خارجی و ارزآوری برای کشور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد