Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی دبیران هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از پایگاه خبری ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با عنایت به شرایط موجود در کشور و تصمیمات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مراکز ورزشی جهت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا شکست ویروس منحوس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در استان تهران، گردهمایی فوق از ساعت 14:30 تا 17:30 روز یکشنبه (22 فروردین ماه) به صورت وبینار (مجازی) و با حضور عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، مسئولان و اعضای کمیته‌های فدراسیون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس درباره نحوه برگزاری و حضور در جلسه مجازی و همچنین نصب و راه‌اندازی برنامه موردنیاز، متعاقباً اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این نشست به منظور بررسی اهداف و برنامه‌های سال 1400 فدراسیون و همچنین هم‌اندیشی و تبادل‌نظر درباره موضوعات مختلف جاری و ایجاد وحدت رویه در جهت رشد و توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، تشکیل خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند