Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:18:53 GMT

لزوم برگزاری حضوری امتحانات نهایی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۳۹۷۳

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ترجیح ما برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم است، گفت: هر آزمونی را به ما اجازه دهند که حضوری برگزار کنیم، برگزاری حضوری را ترجیح می‌دهیم اما اگر با محدودیت‌های کرونایی مواجه شویم از روش‌های غیرحضوری برای برگزاری آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی درباره وضعیت برگزاری آزمون‌های پایان سال اظهار کرد: کماکان متقاضی برگزاری حضوری برخی آزمون‌ها که در سال‌های گذشته حضوری بوده مانند پایه‌های نهم و دوازدهم هستیم، زیر ا تاثیرگذار هستند و اگر خللی ایجاد شود و مورد مناقشه قرار گیرد، ممکن است حقوق دانش‌آموزان تضییع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین ترجیح ما این است که دانش‌آموزان در یک آزمون هماهنگ حضوری شرکت کنند، مگر آنکه وضعیت کشور این اجازه را به ما ندهد که در آن صورت باید تدبیر دیگری بیندیشیم. هر آزمونی را به ما اجازه دهند که حضوری برگزار کنیم، برگزاری حضوری را ترجیح می‌دهیم اما اگر با محدودیت‌های کرونایی مواجه شویم از روش‌های غیرحضوری برای برگزاری آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به تلاش برای حل مشکل عدم احتساب سنوات معلمان دانش آموخته دانش‌سراها برای بازنشستگی گفت: برای برخی همکاران که از مسیر دانش‌سرا به آموزش و پرورش آمدند مشکلی پیش آمده که یک ضلع آن آموزش و پرورش، یک ضلع آن صندوق بازنشستگی و ضلع دیگر دیوان عدالت اداری است.

حاجی میرزایی ادامه داد: ما نه شاکی هستیم و نه داور. صندوق بازنشستگی شکایت کرده و دیوان هم حکم وحدت رویه داده که این زمان جزو زمان خدمت محاسبه نمی‌شود. همکاران ما پیگیر هستند. به معاونت حقوقی ماموریت دادم به همکاران کمک کنند تاخواسته خود را با صندوق و دیوان مطرح کنند. امید است گشایشی در کارشان ایجاد شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی لزوم برگزاری امتحانات نهایی حضوری اعمال ماه شعبان نشست وین کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی برگزاری حضوری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی انور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتحانات نهایی پایه متوسطه با پیگیری‌های صورت گرفته، در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهار تخته برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شود.

رحیمی انور تصریح کرد: در گذشته، دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند و برای ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی، خطرات جاده‌ای وجود داشت و هزینه‌های زیادی برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر به آنها تحمیل می‌شد.

کد خبر 6097087

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری