Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از مدت ها، در یکی دو ماه اخیر باز هم حرف و حدیث هایی درباره بیگاری از کارگران حاضر در قطر بر سر زبان ها افتاد

 

به گزارش طرفداری، پس از آن که در یکی دو سال اخیر حرفی از مرگ و میر کارگران حاضر در کشور قطر بر اثر شرایط کاری به گوش نمی رسید در جریان بازی های مقدماتی جام جهانی در اروپا، روند جدیدی از این ضد تبلیغ علیه عنابی پوشان  به راه افتاد و سه تیم نروژ، آلمان و هلند با نشر جملاتی روی پیراهن های خود در محکوم کردن ناجوانمردانه کار کشیدن از کارگران در قطر، باز هم سعی در بازکردن دوباره این موضوعات داشتند و به این ترتیب یک بار دیگر مصاحبه ها، مکالمات تلفنی، فیلم های مستند و صداهای ضبط شده توسط برخی انجمن ها در فضای مجازی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند ما در این مورد اطلاعات زیادی نداریم اما عوامل برگزار کننده این بازی ها در قطر معتقدند که  این حرف و حدیث ها از همان زمانی که نام قطر به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شد، به وجود آمد. آنها در این باره معتقدند که زمان انتخاب برای میزبانی ما قول اصلاحات دادیم و پس از آن نیز با برنامه هایی داشتیم پیش می رویم.

قطری ها و مشاورانشان در برگزاری بازی های جام جهانی به نکته ای جالبی هم در این باره اشاره می کنند. آنها می گویند چرا تماسهای مکرر و فراوان از سوی گروه های حقوق بشری و برخی سیاستمداران نامدار برای تحریم بازی های المپیک زمستانی چین 2022 هرگز مورد استقبال قرار نمی گیرد؟! جواب این مسئله کاملا ساده است؛ اگر ستاره های آلمان(به طور مثال) با سیاست مشابهی نسبت به چین رفتار کند در زودترین زمان ممکن باشگاه های آلمانی خالی سرمایه می شوند و در آن صورت چه اتفاقی برای آنها می افتد؟!

پس از اعتراضاتی که در سال 2019 علیه کشور چین برای برگزاری بازی های المپیک زمستانی شده بود در نهایت تاثیر منفی بر روی کشورهای معترض داشت به طور مثال تعدادی از حامیان مالی که از آمریکا بودند پس از اعلام اعتراض هایی علیه نقض حقوق بشر  توسط چینی ها  به سرعت چوب خود را خوردند و تصمیم به اصلاح برنامه های خود گرفتند. پس از اعتراض کاملا ملایم آنها که به دور از هرگونه فضای جنجالی و رسانه ای انجام شده بود با در لیست سیاه قرار گرفتن برند مانند H&M و چند برند دیگر، پاسخ داده شد! پس از این همین اتفاق بود که گفته می شد "کوچکترین انتقادی می تواند شما را از ارتباط با بازار عظیم چین جدا کند!"

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد