Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:05:14 GMT

سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۱۱۹

سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی شد

به گزارش ایرنا محمود فکری سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه با حضور محمد نظری مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم معارفه و رسما کار خود را با این تیم شروع کرد. 

فکری پیش از این سابقه هدایت نفت مسجدسلیمان را در لیگ دسته یک در کارنامه داشت و همراه این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سعید لطفی، حنیف عمران زاده، محمدهادی عسکری، حمزه حدادی، احسان قاضی، داریوش صادقی کمک های محمود فکری در لیگ هستند.

محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نتایج ضعیفی که در چند بازی قبل کسب کردیم به این جمع بندی رسیدیم که تحولی در تیم ایجاد کنیم تا در بازی های باقی مانده توانمندی های خود را احیا کنیم و جایگاهی در شان تیم نفت مسجدسلیمان کسب کنیم .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داریوش یزدی از تیم استعفا داده یا برکنار شده است گفت: آقای یزدی بعد از بازی روز چهاردهم فروردین ماه در رختکن از بازیکنان خدافظی کرده و بدون هماهنگی با ما تیم را ترک کرد، ولی در کل از زحمات او تشکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه با بیان اینکه در این فصل وضعیت مالی باشگاه بهتر از فصول قبل بود افزود: ما در نیم فصل ۵۰ درصد دستمزد اعضای تیم را پرداخت کردیم که در مقایسه با دیگر تیم ها در شرایط  بهتری قرار داشتیم. ما حتی ۵۰ درصد دستمزد سیدمجتبی حسینی و داریوش یزدی را پرداخت کردیم و از این بابت مشکلی نداشتیم.

وی عنوان کرد: برای نیم فصل دوم نیز با اسپانسرهای خوبی رایزنی کردیم که در روزهای آینده نتیجه کار ، عملی می شود و در این زمینه مشکلی نداریم.

نظری در خصوص شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از سیدمجتبی حسینی گفت: آقای حسینی بدون خدافظی رفت و طبیعتا ما از این موضوع شکایت کردیم و پیگیر آن هستیم ولی اگر با باشگاه به تفاهم برسد از شکایت خود گذشت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم قدری بازی ها سخت تر می شود و تیم ها خود را تقویت می کنند گفت: تیم های پایین جدول برای رهایی از منطقه خطر تلاش می کنند و طبیعتا ما هم باید تیممان را تقویت می کردیم که این کار را انجام دادیم ولی برنامه ما ابتدا ماندن در لیگ است سپس برای کسب جایگاه یک رقمی تلاش می کنیم.

مدیرعامل باشگاه گفت: تا پایان فصل با فکری قرارداد داریم ولی برای فصل بعد باید طرفین از یکدیگر رضایت داشته باشند.

وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان و کل بختیاری ها ایران طرفدار تیم هستند که همیشه از ما حمایت کردند و امیدواریم بتوانیم با تعییر و تحولاتی که انجام دادیم هواداران را خوشحال کنیم.

در حال حاضر تیم نفت مسجدسلیمان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان اخبار کنکور مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟

تیم های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد تا نخستین فینالیست این بازی ها مشخص شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار پاری سن ژرمن و بوروسیادورتموند در پارک دِ پرنس آغاز می‌شود. دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی از سد آیندهوون گذشت و در دور یک‌چهارم نهایی با اتلتیکو مادرید روبرو شد و این تیم را نیز حذف کرد و در دور رفت نیز پاریس را با یک گل شکست داد. دورتموند موفق شد در گروه مرگ با تیم‌هایی چون پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل مقام اول را به دست آورد اما پس از آن قرعه به‌وضوح به نفع باشگاه آلمانی بود.

پاری‌سن‌ژرمن زودتر از موعد مقرر قهرمان فرانسه شد و حالا باشگاه پاریسی‌ها می‌توانند روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند؛ جایی که قبلا دو رقیب اسپانیایی یعنی رئال سوسیداد و بارسلونا را پشت سر گذاشته‌ و حالا به دیدار دورتموند می‌روند.

این دو تیم در حالی قرار است امشب به مصاف هم بروند که دورتموند در دیدار رفت موفق شد در یک بازی دیدار خانگی با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دهد و امیدوار است بتواند به لطف این پیروزی راهی دیدار نهایی شود.

این دو تیم در مرحله گروهی هم گروه بودند و دورتموند به عنوان تیم اول و پاریس به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شدند. دیدار این دو تیم در فرانسه با برتری ۲ بر صفر میزبان به پایان رسید و در آلمان بازی یک به یک شد. به این ترتیب این دومین باری است که دورتموند در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا باید در پاریس به مصاف حریف فرانسوی خود برود.

دورتموند یک بار در فصل ۱۹۹۶ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است و یک بار هم در سال ۲۰۱۳ به فینال بازی‌ها رسید اما برابر بایرن مونیخ با شکست مواجه شد.

پاری سن ژرمن اما علی رغم هزینه‌های سنگینی که در سالیان اخیر با جذب ستاره‌های بزرگ دنیا انجام داده است نتوانسته است عنوان قهرمانی را کسب کند و فقط یک بار در سال ۲۰۲۰ به دیدار نهایی راه پیدا کرد اما این تیم هم نتوانست حریف بایرن مونیخ شود و به عنوان دومی این بازی‌ها بسنده نمود.

پاریسی‌ها پس از دیدار رفت، مسابقه‌ای انجام ندادند تا با استراحت کافی و آمادگی کامل پا به این بازی بگذارند.

دورتموند اما در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه پر گل ۵ بر یک به برتری برسد تا با روحیه‌ای بالا پا به این دیدار حساس بگذارند.

کیلیان امباپه که آخرین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه خواهد کرد امیدوار است با پیروزی در این دیدار بتواند راهی دیدار نهایی شود و نیم نگاهی هم به دیدار رئال و بایرن خواهد داشت و شاید رقابت در فینال با مادریدی‌ها رؤیای فصل کنونی این ستاره فرانسوی باشد

هنوز هیچ چیز تمام نشده است. سخت‌ترین بازی فصل در انتظار دورتموند است و کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله تمام تلاششان را برای باز کردن دروازه دورتموند به کار خواهند بست.

 

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال