Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت برای لغو برگزاری آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۹ درخواست داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به شیوع گسترده کرونا در کشور و لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی برگزاری آزمون‌ کارآموزی وکالت سال ۹۹، وزارت بهداشت از سازمان سنجش آموزش کشور برای لغو برگزاری این آزمون درخواست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در این راستا برگزاری یا عدم برگزاری آزمون کارآموزی وکالت صبح فردا جمعه ۲۰ فروردین ماه منوط به تصمیم و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش خواهد بود.

 

 

 

متن درخواست وزارت بهداشت بدین شرح است:

 

جناب آقای دکتر خدایی

معاون محترم وزیر و رییس سازمان سنجش

سلام علیکم

با احترام، پیرو مکاتبات قبلی در خصوص برگزاری آزمون کانون وکلا در روز جمعه بیستم فروردین ماه سالجاری با عنایت به پیام صوتی دریافتی از معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم اجرای پروتکل‌های مورد نظر و با توجه به وضعیت بیماری در کشور لطفا دستور فرمایید برابر نظر وزارت بهداشت آزمون به زمان دیگری موکول گردد.

حسین قاسمی

دبیرکمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی بیماری کرونا

 

ملاحظه: این متن در حکم نامه رسمی قلمداد می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون وکالت سازمان سنجش لغو آزمون برگزاری آزمون وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!

به گزارش خبرآنلاین، سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903434

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • رئیس‌جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را منصوب کرد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی را منصوب کرد
  • رئیس جمهور سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد
  • وزارت بهداشت : محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/ اجباری‌شدن وکیل در دعاوی
  • وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!