Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند عصر پنجشنبه در نشست فوق‌العاده قرارگاه فرماندهی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان افزود: مبنای مدیریت محدودیت‌ها طرح جامع هوشمند است که تکلیف شهرهای قرمز، نارنجی و زرد در آن مشخص شده و هیچ استثنایی هم نمی‌توانیم قائل شویم.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی و موج چهارم بیماری با توجه به برگزاری دورهمی‌ها و عادی‌انگاری صورت گرفته، کاملا قابل پیش بینی بود، با این حال اگر همت کنیم و  نکات مراقبتی را رعایت کنیم، کنترل این موج نیز می‌تواند راحت‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان  بیان کرد: تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشته‌ایم و قاعدتا میزان مراجعات به اصناف کمتر شده است، ضمن اینکه ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و  فضای این ماه برای غلبه بر پیک بیماری کمک کننده است و امیدواریم با غلبه بر این پیک به واکسن فراگیر نیز برسیم، اما تا یک ماه آینده با سختی مواجه هستیم.  

وی ادامه داد: بیمارستان‌های استان برای مقابله با موج جدید آمادگی کامل دارند و تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله مراکز نیروهای مسلح  ظرفیت‌های خود را برای مبارزه با ویروس کرونا در نظر بگیرند.

زینی‌وند با اشاره به اصل مراقبتی در خانه ماندن گفت: کنترل ورودی و خروجی شهرها با استقرار نیروهای انتظامی و کمک فرمانداران در به کارگیری همه ظرفیت‌ها را خواهیم داشت.  . 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اعداد و ارقام روزهای اخیر از موارد ابتلا به ویروس کرونا نشان از شعله‌ور شدن بیماری با شیب بسیار تند است.  

حمیدرضا رشیدی‌نژاد افزود: موضوع را باید جدی گرفت، تمام سازمان‌ها و ادارات بر زیر مجموعه خود نظارت داشته و محدودیت‌ها و دستورالعمل‌ها و تعطیلی‌ها را اجرا کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان علی زینی وند محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان علی زینی وند ویروس کرونا کرمان علی زینی وند محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام روز جمعه جمعیت هلال احمر استان کرمان، ساعت ۱۳ امروز و در پی اعلام گزارش گیر افتادن ۶ کودک در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام و گیر افتادگان پس از رهاسازی از دیواره به محل امن منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • نجات ۶ کودک در کوه‌های کرمان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟