Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:14:49 GMT

آقای گل لیگ برتر با شمایل جدید / عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۲۵۹

آقای گل لیگ برتر با شمایل جدید / عکس

رضا نوروزی با کنار گذاشتن فوتبال وارد رشته ورزشی دیگری شده است.

مهاجم سابق تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان که کفش هایش را آویخته است اکنون در ورزشی دیگر به صورت حرفه ای مشغول است.

به گزارش طرفداری، چند سالی است که رضا نوروزی، آقای گل سابق لیگ برتر و ستاره سابق تیم های پرسپولیس و فولاد، فوتبال را کنار گذاشته اما این اتفاق باعث نشده تا از ورزش دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم پس از فوتبال به رشته پرورش اندام و فیتنس روی آورده و اکنون در مسابقات قهرمانی کشور نیز حضور یافته است. تصویر پایین به همین موضوع مرتبط است:

رضا نوروزی

 

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ خواهد رفت.

کسری طاهری که پس از پیوستن به روبین کازان در نقل و انتقالات زمستانی در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و کریلیا سووتوف سامارا به میدان رفت و در سایر بازی‌ها روی نیمکت حضور داشت، امشب هم جزو نفرات ذخیره در دیدار با زنیت سنت‌پترزبورگ است.

مهاجم 17 ساله ایرانی روبین کازان در سه هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو بار فرصت بازی به‌عنوان یار جانشین را به دست آورده که امیدوار است امشب هم در دیدار مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ و جدال تیم‌های سابق سردار آزمون به میدان برود.

تیم فوتبال روبین کازان با 9 پیروزی، 6 مساوی و 9 شکست در این فصل 33 امتیازی است و در رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که در صورت برتری مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ صعود یک پله‌ای خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏