Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:59:03 GMT

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۲۷۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

به گزارش ایرنا ؛پرویز یزدان پناه روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: هم اینک ۴۲۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۹۷ نفر مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: ظرف سه هفته گذشته تعداد موارد بستری در استان افزایش قابل توجهی یافته که این روند نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی استان تاکنون۲۸ هزار و ۹۳۸ نفر بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: امروز از یک هزار ۳۷ نمونه پی سی آر دریافت شده حدود ۵۷ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و چرام هستند.

وی ادامه داد: همچنین از ۹۳۸ نمونه رپید تست حدود ۲۲ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های چرام ،کهگیلویه، بویراحمد و لنده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تجمعات و دورهمی ها از مهمترین دلایل قوت گرفتن کرونا در استان است.

یزدان پناه تصریح کرد: این روزها شاهد افزایش نگران کننده بیماران بستری هستیم و تا زمانی که مشارکت مردم در رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حذف تجمعات وحود نداشته باشد روند صعودی  بیماری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: چنانچه از همین امروز محدودیت ها کامل اجرا شود و همه مردم نیز همکاری کنند حداقل تا دو هفته بعد روند افزایشی موارد بستری در استان وجود خواهد داشت و در پی آن تا چند هفته بعد روند صعودی موارد مرگ و میر در استان ادامه پیدا خواهد کرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بنابراین تا دیر نشده است باید محدودیت ها شروع شود و دستورالعمل های بهداشتی نیز بطور کامل توسط مردم رعایت شود. 

یزدان پناه عنوان کرد: در این شرایط خطرناک توصیه ما استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در مراکز شلوغ و پرخطر مانند بازار و بیمارستانها و موسسات پزشکی، عدم حضور در هر نوع تجمعی، پرهیز از مصرف غذا در رستورانها، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و .. . است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد یزدان پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال