Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بازگشت هروویه میلیچ به استقلال، هواداران این تیم در انتظار تمدید قرارداد ستاره کروات تیمشان هستند. با اعلام مهدی عبدیان، قرارداد هروویه میلیچ روز شنبه با استقلال تمدید خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت با میلیچ در تمامی بخش‌های قرارداد به توافق رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی عبدیان امروز پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از هروویه میلیچ، مصاحبه ای انجام داد.

عبدیان در ابتدا اظهار داشت:

باوجود اینکه در سال گذشته پرداخت‌ها به این بازیکن با مشکلاتی مواجه بود امروز او با فراموش کردن آن اتفاقات با ما به توافق نهایی رسید که به دلیل این برخورد شایسته است، از او تشکر کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا قرارداد با این بازیکن امروز به امضای طرفین نرسید، عنوان کرد:

همانطور که اشاره شد موضوع چگونگی پرداخت مالیات این قرارداد نیاز به استعلام از دارایی دارد که به دلیل اینکه امروز نتوانستیم در این خصوص استعلام داشته باشیم امضای قرارداد به روز شنبه موکول شد.

وی درباره اینکه مالیات این بازیکن را باشگاه پرداخت خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد:

پرداخت مالیات با بازیکن است و هیچ شرکت خصوصی و دولتی نمی‌تواند پرداخت مالیات قرارداد بازیکن و یا کادر فنی را طبق قانون برعهده گیرد.

عبدیان در پاسخ به سوال دیگری درباره تمدید قرارداد «شیخ دیاباته» نیز گفت:

این مهاجم با باشگاه قرارداد دارد اما در موضوع تمدید قرارداد تمامی بازیکنان تابع نظر سرمربی بوده و امیدواریم درخواست‌های کادر فنی درباره تمدید قرارداد بازیکنان فعلی را تا پیش از پایان فصل نهایی کنیم.

وی درباره عدم موفقیت باشگاه استقلال در جذب «امین قاسمی نژاد» نیز تصریح کرد:

موضوع از جانب ما حل شده بود اما به دلیل اینکه باشگاه پدیده درخواست پول نقد کرده بود و در مدت زمان باقی مانده تا شروع سال جدید این امکان فراهم نشد، این انتقال منتفی شد.

وی در رابطه با سوال دیگری مبنی بر بدهی دو میلیارد درهمی باشگاه استقلال نیز گفت:

این موضوع به زمان قبل که من در عضویت هیات مدیره باشگاه نبودم باز می‌گردد، از این رو به جزییات این پرونده اشراف کامل ندارم به محض کسب اطلاع در این خصوص نیز صحبت خواهم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت:

استقلال در گروه سختی قرار گرفته است اما پسران آبی مرد روزهای سخت هستند. استقلال قهرمانی‌هایش در این لیگ را آسان به دست نیاورده است. روحیه کادر فنی و بازیکنان همانند دوره‌های قبلی حضور ما در این رقابت‌ها، بالاست و به موفقیت تیم در این رقابت‌ها امیدواریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی عبدیان استقلال استقلال امین قاسمی نژاد شیخ دیاباته مهدی عبدیان هروویه میلیچ باشگاه استقلال تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسئولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد اما طبیعتا باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد