Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@23:11:07 GMT

حیدر سلیمانی: هر دو گل پرسپولیس به نساجی صحیح بودند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۴۶۴۷

کارشناس داوری اعتقاد دارد که گل های پرسپولیس به نساجی آفساید نبودند.

حیدر سلیمانی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار پرسپولیس - نساجی اظهار داشت:

داوری این بازی مشکلی نداشت. کلاً بازی دو صحنه مشکوک داشت که این صحنه‌ها مربوط به هر دو گل پرسپولیس بودند و اعضای تیم نساجی به این دو گل اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد:

گل اول پرسپولیس باید به نام ترابی ثبت شود، چون کنعانی‌زادگان پایش به توپ نرسید. از سویی دیگر کنعانی‌زادگان با مدافعان نساجی در یک خط قرار داشت، ولی دو بازیکن دیگر پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشند اما به دلیل اینکه توپ ترابی مستقیماً به گل تبدیل شد آفسایدی در کار نیست و گل صحیح بود.

این کارشناس داوری اضافه کرد:

در گل دوم پرسپولیس نیز عیسی آل‌کثیر در ابتدا در آفساید بود، ولی پاس به او نرسید و زمانی توپ را از عالیشاه دریافت کرد که آفساید نبود. در این صحنه عالیشاه به‌عنوان پاس‌دهنده و عیسی آل‌کثیر به‌عنوان دریافت‌کننده هر دو جلو‌تر از خط دفاعی نساجی در یک خط قرارداد داشتند و برای همین این گل نیز صحیح است.

سلیمانی در واکنش به اعتراضات زیاد نیمکت‌های دو تیم گفت:

فکر می‌کنم نیمکت‌ها چهار کارت دریافت کردند و در بازی فقط دو بازیکن کارت زرد گرفتند. این برای فوتبال ما فاجعه است و فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید برخورد شدید‌تری داشته باشد تا شاهد این همه بی‌اخلاقی علیه داور نباشیم.

وی درباره اخراج ساکت الهامی خاطرنشان کرد:

اخراج این مربی با کارت زرد دوم بوده و اگر توهینی به داور شده است، کمیته انضباطی باید ورود کند. در بازی داور دو بار آوانتاژ خوب داد که البته با اعتراض ساکت الهامی رو‌به‌رو شد. در داخل زمین نیز کارت‌های زردی داده شد که کاملاً درست بودند.

اخبار داغ 

جهانگیر کوثری: قلیچ خانی استثنا بود؛ پروین گفت اگر او فوتبالیست است، من چه هستم؟! هروویه میلیچ برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت شرط بخشش حمید صفت از زبان پسر مقتول توماس مولر: شما از گل خوردن تیم می گویید اما اگر 6-3 یا 5-3 پیروز می شدیم، کسی گله نمی کرد دهمین برد پیاپی اینتر در سری آ با ثبت آمار عجیب 29% مالکیت توپ مقابل ساسولو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی توسط اوسمار ویرا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر،گئورگی گولیسیانی، عبدالکریم حسین، وحید امیری، اوستون اورنونف و عیثی آل کثیر

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غایبان هوادار مقابل پرسپولیس مشخص شدند
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس