Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  پرسپولیس دو گل زد و چند گل نزد اما بالاخره 3 امتیاز را گرفت و موقتا به صدر جدول رفت.
به گزارش آریا، پرسپولیس و نساجی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید. گل اول سرخ ها را مهدی ترابی در دقیقه 8 به ثمر رساند و گل دوم را نیز عیسی آل کثیر در دقیقه 91 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی پرسپولیس 41 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت و نساجی نیز با 16 امتیاز پانزدهم ماند.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(از دقیقه 80 امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری(از دقیقه 68 عیسی آل کثیر)، شهریار مغانلو(از دقیقه 84 کمال کامیابی نیا)
ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران(از دقیقه 39 قهاری)، کریم اسلامی(از دقیقه 80 علی زارع)، فرزاد زامهران(از دقیقه 55 دهقانی)، علی آل کثیر(از دقیقه 80 سجاد آقایی)
شرح گل:
پرسپولیس یک - نساجی صفر (دقیقه 8: محمدحسین کنعانی‌زادگان): ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین با عبور از روی سر مدافعان نساجی و مهاجمان پرسپولیس و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان خود را برای ضربه زدن به توپ پرتاب کرده بود، به زمین اصابت کرد و تبدیل به گل شد؛ البته داور مسابقه برخلاف آن چیزی که در تصویر تلویزیونی مشاهده شد، گل را به نام کنعانی‌زادگان ثبت کرده است.
پرسپولیس 2 - نساجی صفر (دقیقه 1+90: عیسی آل‌کثیر): کمال کامیابی‌نیا با نفوذ از میانه زمین به سمت محوطه جریمه نساجی با پاس در عمق امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که حرکت سریع و پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی نساجی توسط عیسی آل‌کثیر تبدیل به گل شد.
لحظات حساس:
ثانیه 35: سعید آقایی در جناح چپ زمین احمد نوراللهی را صاحب توپ کرد که نفوذ سریع و پاس کات‌بک او با شوت احسان پهلوان همراه شد، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع نساجی، توسط سعید جلالی‌راد دفع شد و در ادامه نیز ضربه وحید امیری در ریباند، در اختیار دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.
دقیقه 6: شوت محکم و خطرناک حسن نجفی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را حامد لک دفع کرد.
دقیقه 14: حرکت سریع مهدی ترابی از سمت چپ زمین فرصت خطرناکی را برای پرسپولیس ترتیب داد که پاس در عرض او را مهاجمان سرخ‌پوش نتوانستند استفاده کنند تا توپ به جناح چپ برود.
دقیقه 15: مهدی ترابی دوباره یک حرکت خطرناک در محوطه جریمه نساجی انجام داد که این بار شوت پای چپ او توسط جلالی‌راد برگشت داده شد و در ادامه نیز نفوذ احسان پهلوان یک کرنر برای پرسپولیس به همراه داشت.
دقیقه 19: شوت پشت محوطه علی داوران، هافبک نساجی را حامد لک مهار کرد.
دقیقه 23: یک حمله خطرناک دیگر برای پرسپولیس با حرکت شهریار مغانلو به وجود آمد که این بار شوت روی پای او پس از برخورد به مجتبی بیژن راهی کارنر شد.
دقیقه 29: سانتر زیبای مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک دوم و ضربه سر شهریار مغانلو، پس از برخورد به مدافع حریف با کم‌ترین اختلاف از کنار دروازه نساجی رد شد و مجددا به کرنر رفت.
دقیقه 34: پاس رو به جلوی مهدی ترابی را احمد نوراللهی بدون مکث و با پاس نمایشی و دیدنی به شهریار مغانلو رساند که شوت پای چپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی رد شد.
دقیقه ‌45: علی آل‌کثیر با سانتر ناگهانی پای چپ قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که حامد لک در دو مرحله توپ را جمع کرد.
دقیقه 45+1: شروع مجدد حامد لک را شهریار مغانلو با ضربه سر وحید امیری رساند که در ادامه پاس در عرض این بازیکن، بعد از دفع توپ توسط مجتبی بیژن به مغانلو نرسید و توسط جلالی‌راد مهار شد.
دقیقه 45+2: نفوذهای سرعتی مهدی ترابی یکبار دیگر نزدیک بود پرسپولیس را به گل برساند که این بار تغییر جهت و شوت پای چپ او تبدیل به گل نشد و در ادامه احسان قهاری از مقابل پای امیری توپ را به کرنر زد.
دقیقه 49: حسن نجفی بعد از عوض کردن پا به خوبی از سد نعمتی عبور کرد و در مقابل دروازه پرسپولیس قرار گرفت که شوت پای چپ خطرناک او از مقابل دروازه پرسپولیس رد شد و از خط طولی زمین عبور کرد.
دقیقه 50: فرصت طلایی برای زدن گل دوم پرسپولیس هدر رفت و این بار شوت پای چپ شهریار مغانلو از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.
دقیقه 51: موقعیت‌های عالی گلزنی پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست می‌رود و این بار ضربه چیپ میلاد سرلک در موقعیت تک به تک تبدیل به گل نشد از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 62: اشتباه در خط دفاعی نساجی توپ را به مهدی ترابی برساند که شوت فنی زمینی او توسط سعید جلالی‌راد راهی کرنر شد.
دقیقه 66: احسان پهلوان با حرکت تکنیکی در سمت راست زمین ایجاد موقعیت کرد که ارسال او با ضربه سر مهدی ترابی به بیرون رفت.
دقیقه 69: حسن نجفی از سمت چپ زمین ارسال کوتاهی انجام داد که کریم اسلامی پس از عبور از سد کنعانی‌زادگان با شوت پای چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد و این موقعیت خوب تبدیل به گل نشد.
دقیقه 79: بازیکنان پرسپولیس در موقعیت 5 به 2 در محوطه جریمه نساجی باز هم فرصت‌سوزی کردند و این بار حمله سرخ‌پوشان از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 4+90: توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر سجاد آقایی به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم