Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۳ آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه مقابل ماکسیموویچ از صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال میلیان شوآب از آلمان است.

کشتی آزاد:

در وزن ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه ۶ بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف حریفی از کشور ترکیه می‌رود.

رقابت‌های فینال اوزان فوق، فردا شب برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلامی، رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های پنج شنبه  و جمعه ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های ۲۰ و ۲۱ فروردین و رقابت‌های ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کیلوگرم کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با دریافت یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد.

شاگردان لوئیس اریکه در دیدار رفت هم با نتیجه مشابه بازی را واگذار کرده بودند اما بسیاری از فوتبال دوستان انتظار داشتند که آنها در خانه بتوانند این شکست را جبران کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد تا دورتموند به عنوان یکی از دو تیم حاضر در فینال ومبلی معرفی شود.

امباپه پس از پایان دیدار مشغول صحبت با خبرنگاران بود که یکی از آنها از او پرسید که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ از کدام یک حمایت خواهد کرد. این سوال با واکنش جالب و عجیب و البته سکوت امباپه روبرو شد و او بلافاصله محل گفتگو را ترک کرد.

رئال مادرید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا تکلیف دیگر تیم حاضر در بازی فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن