Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در این سخنان که قسمت‌هایی از آن توسط نشریه آمریکایی هیل منتشر شد، به طور ناخواسته پرده از جنایات آمریکا برداشت.

به گزارش مشرق، کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا که برای بررسی روند واکسیناسیون در شیکاگو به سر می‌برد در همایشی که قسمت‌هایی از آن توسط نشریه آمریکایی هیل منتشر شد اظهار داشت: «برای سال‌ها و نسل‌ها، جنگ‌ها بر سر نفت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده‌ای نه‌چندان دور جنگ‌ها بر سر آب خواهد بود.»

هریس در این سخنان ، به طور ناخواسته پرده از جنایات آمریکا برداشت و اقرار کرد که حملات نظامی آمریکا به کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، در واقع غارت منابع نفتی و گازی این کشورها بوده است و دفاع از حقوق بشر تنها بهانه‌ای واهی برای این توجیه اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی خود نزد رسانه‌ها و افکار عمومی مردم جهان بوده است. این سخنان همچنین می‌تواند اشاره‌ای به بهانه بعدی آمریکا در آینده‌ای نزدیک یعنی «جنگ به بهانه آب» برای مداخله نظامی و حمله و آتش افروزی در سراسر جهان باشد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق این کشور نیز سال گذشته اظهار کرده بود که برای میادین نفتی سوریه در این کشور حضور نظامی دارد. تاکنون مستندات و شواهد بسیاری از همکاری آمریکا با گروه‌های تروریستی در سوریه برای سرقت نفت این کشور منتشر شده است؛ اما واشنگتن همچنان به بهانه‌های مختلف به حضور خود در سوریه و تلاش برای سرقت نفت این کشور ادامه می‌دهد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا کامالا هریس کاملا هریس معاون جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا جنگ آبی جنگ بر سر آب غارت نفت جنگ بر سر نفت نشریه هیل آمریکا جنگ افروزی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • به بهانه روز معلم + فیلم
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود