Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: همچنان معتقدیم درباره اعزام امامی به مسابقات قزاقستان تصمیم درستی اتخاذ شده و تکریم از پیشکسوتان باید در کشتی نهادینه شود.

حمید سوريان در گفت‌وگو با میزان، درباره حضور کشتی‌گیران کشورمان در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو اظهار داشت: علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود داشت تلاش کردیم اردوهای تیم ملی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با بهترین امکانات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه کشتی‌گیران کشورمان هم با شرایط مطلوبی گام به میدان گزینشی خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و مدت زیادی که ورزش و بخصوص کشتی به نوعی تعلیق شده بود و برنامه‌های کشتی به تعویق افتاده بود شرایط بسیار سخت بود، اما با هماهنگی ستاد کرونا در این فرصت بوجود آمده با رعایت پروتکل‌ها اردوها و مسابقات انتخابی و رقابت‌هایی را که می‌شد، برگزار کردیم تا بار دیگر خون به رگ های کشتی تزریق شود.

نایب رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد بچه‌ها به شرایط ایده‌آلی رسیدند و امیدوارم در همین مسابقات قزاقستان بتوانیم شش سهمیه باقیمانده را کسب کنیم و با ترکیبی کامل، متحد و منسجم عازم المپیک شویم تا بتوانیم بار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

سوريان درخصوص حواشی بوجود آمده در اعزام امامی به عنوان داور به مسابقات قزاقستان گفت: باتوجه به سوابق و جایگاهی که امامی در جامعه داوری کشتی دارد و باتوجه به اینکه فردی است که چندین دهه خدمات زیادی در عرصه داوری در سطح بین‌الملل ارائه کرده و با عنایت به اینکه وی به مرز بازنشستگی رسیده، وظیفه دانستیم احترام کسوت و جایگاه او را قدر بدانیم و با اعزام امامی به این مسابقات از وی تجلیل کنیم تا نشان دهیم کشتی رشته‌ای پهلوانی است و جایگاه پیشکسوتان چه در داوری و چه در کشتی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنان معتقدیم تصمیم درستی اتخاذ شده و تکریم از پیشکسوتان باید در کشتی نهادینه شود. قطعا هدف ما جذب حداکثری است نه دفع حداکثری و تمام زحمتکشان خانواده کشتی جایگاه ويژه‌ای در خانه خودشان دارند و این رویه بی‌شک برای تمام داوران زحمتکش کشتی که تجارت بین‌المللی دارند قطعا لحاظ خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون کشتی درخصوص انتقاداتی که درمورد عدم اجرای کامل چرخه انتخابی می‌شود، گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان برگزاری چرخه انتخابی تیم ملی که با تلاش و زحمت زیادی تدوین و تکمیل شده، بصورت کامل وجود نداشت. البته محدودیت‌های زمانی و کرونایی و خیلی از مسائل دیگر در این بین دخیل بوده است، اما در نهایت هرکسی که دوبنده تیم ملی را در المپیک بر تن کند قطعا از دل انتخابی عبور خواهد کرد و این موضوع در داوری ما هم وجود خواهد داشت.

سوريان خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه مسابقات زیادی در یک سال اخیر بخاطر کرونا لغو شد و اعزامهای زیادی در داوری نداشتیم خیلی‌ها در صف اعزام بودند و همین موضوع باعث ایجاد حواشی شد. اما به محض بازگشت به شرایط طبیعی قاعدتاً همه چیز به روال اصلی بازخواهد گشت و نباید با تصمیمات خودمان کاری کنیم که اهالی و جامعه کشتی دلزده شوند.

 

بیشتر بخوانید: نفرات برتر انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان مشخص شدند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی حمید سوريان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی فدراسیون کشتی حمید سوريان فدراسیون کشتی اعزام امامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری مشترک با رتنو مارسودی، وزیر امور خارجه اندونزی در آنکارا گفت: ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اشغالگران قدس) در دیوان بین‌ المللی دادگستری (ICJ) که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.

وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت: در دیدارهایی که در راستای سفرش به شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام داد، برخی کشورها درباره پرونده نسل‌ کشی آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل اعلام کردند که آماده موضع‌ گیری در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تنها کشورهای نیکاراگوئه و کلمبیا درباره این پرونده موضع ملموسی اتخاذ کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز امروز نتایج ارزیابی‌ های خود را به رئیس جمهورمان ارائه کردیم و مایلم برای اولین بار مطابق با تصمیم سیاسی اتخاذ شده در اینجا اعلام کنم. ما به عنوان کشور ترکیه تصمیم گرفتیم به پرونده‌ای که آفریقای جنوبی علیه (رژیم) اسرائیل در دادگاه بین المللی دادگستری مطرح کرده است، بپیوندیم.

هاکان فیدان افزود: امیدواریم با این گام، روند پیش روی دیوان بین المللی دادگستری در مسیر درست پیش برود. همانطور که قبلا بیان کردم، کار ما روی این برنامه برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: پس از اتخاذ این تصمیم سیاسی توسط رئیس جمهور و پس از اعلام آن به تمام دنیا، کار حقوقی خود را تکمیل خواهیم کرد. در همین حال، ما به همکاری با همه کشورهای دوست و متحد ادامه خواهیم داد تا در مورد این موضوع چه کارهای بیشتری می‌ توان انجام داد و کدام کشورها می‌ توانند بیشتر مراجعه کنند.

کد خبر 6094525

دیگر خبرها

  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست