Web Analytics Made Easy - Statcounter

برپایی اختتامیه هنرواره ملی «روایت جهاد» که قرار بود ۲۱ فروردین‌ماه در حوزه هنری برگزار شود، به‌دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تغییر سطح هشدار ستاد ملی مبارزه با کرونا به حالت قرمز، به تعویق افتاد.

به گزارش برنا، سید مرتضی دارابی دبیر اجرایی جشنواره هنرواره ملی «روایت جهاد» از تعویق برپایی مراسم اختتامیه این رویداد به زمان دیگری خبری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تصمیم تعویق برگزاری مراسم پایانی «روایت جهاد» به‌منظور حضور کلیه برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد در مراسم اختتامیه و همچنین حمایت از فعالیت‌های جهادی کادر درمان کشور در دوران شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

دبیرخانه ملی «روایت جهاد» با هدف حفظ سلامتی همه شرکت‌کنندگان و مسئولان برپایی هنرواره قصد دارد زمان دیگری را برای برگزاری مراسم اختتامیه در نظر بگیرد.

یادآور می‌شود، زمان دقیق برگزاری اختتامیه این رویداد فرهنگی و هنری متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

گفتنی است، فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

بنا بر اخبار اعلامی از سوی دبیرخانه هنرواره ملی روایت، این رویداد ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت‌کنندگان خود دریافت کرده است.

از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنرهای تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی بخش تجسمی شعر و داستان هنرواره ملی روایت جهاد گزارش خبری هنرواره ملی روایت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزار شد. رسول چراغ سحر افزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد ازتاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست و اضافه کرد: این المپیادبا صعود کوهنوردان به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان