Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای انتخاب و داوری نهمین دوسالانه نقاشی ایران انتخاب شدند.

به گزارش برنا، اعضای شورای سیاستگذاری نهمین دوسالانه نقاشی ایران، اعضای شورای انتخاب و داروی را به شرح زیر انتخاب کردند.

هیأت انتخاب آثار بخش سراسرنما (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: علیرضا آدم‌بکان، فریدون امیدی، بهزاد حاتم، داریوش حسینی، لیلی رشیدی، رزیتا شرف‌جهان و علی نصیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شورا اعضای هیأت داوران را نیز به این شرح معرفی کردند:

هیأت داوری آثار بخش سراسرنما: (به ترتیب حروف الفبا) مهرداد اسکویی، بهزاد حاتم، علی ذاکری، رزیتا شرف‌جهان، کامران صفامنش، شهروز صدرفرزانه و علی نصیر.

بر این اساس، نهمین دوسالانه نقاشی تهران شامل سه بخش «سراسرنما» یا (panorama)، «گفت‌وگو» یا (forum) و «کیوریتوریال» یا (curatorial) است که فراخوان بخش سراسرنما، پیشتر منتشر شده بود.

انجمن هنرمندان نقاش ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بخش سراسرنمای نهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران را در شهریورماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه برگزار می‌کند. رئیس شورای سیاستگذاری دوسالانه هادی مظفری، مشاور شورا احسان آقایی و رئیس افتخاری دوسالانه غلامحسین نامی است و امیر راد مدیر دوسالانه و عبدالرحیم سیاهکارزاده دبیر اجرایی هستند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیلی رشیدی داریوش حسینی بهزاد حاتم نهمین دوسالانه نقاشی بخش سراسرنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز