Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:58:28 GMT

ادارات اهواز مصوبات ستاد استانی کرونا را اجرا کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۸۲۳

ادارات اهواز مصوبات ستاد استانی کرونا را اجرا کنند

به گزارش ایرنا امراله مردانی پنجشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: عموم مردم باید استفاده از ماسک را به عنوان یکی از ابزارهای مبارزه با کرونا مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیش از ۸۰ درصد شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند افزود: خوزستان نیز در وضعیت قرمز قرار دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان بیش از پیش احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به افزایش بار مراجعه به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها گفت: نیروهای حوزه بهداشت و درمان با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس انگلیسی کرونا بسیار زیاد است افزود: با توجه به فصل گرما و روشن شدن کولرها در خوزستان، تهویه لازم در منازل وجود ندارد لذا باید از برگزاری تجمع و دورهمی‌ خانوادگی خودداری شود.

مردانی از مردم خوزستان خواست برای عبور از پیک کرونا تحت هیچ شرایطی در مراسم عزاداری و عروسی شرکت نکنند.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز