Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: یادواره شهدا در روشنگری و ورود با بصیرت در میدان انقلاب و نبرد با حیله‌ها و فتنه‌های دشمنان تأثیر بسزایی دارد و امیدواریم در عرصه انتخابات با انتخاب صحیح یاور ولایت و انقلاب باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  پاکدشت ، یادواره پنجمین سالگرد شهادت "ابوالفضل راهچمنی" شامگاه پنجشنبه فرمانده تیپ فاطمیون در سوریه با حضور سردار حسن فرقانی عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع) و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسن فرقانی در این مراسم با اشاره به اهمیت درک جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: در روزهای جوشش انقلاب دو قدرت در جهان به نام لیبرالیسم با محوریت شرک و کمونیسم با محوریت کفر حکم‌فرما بود و انقلاب اسلامی با پیروزی بر طاغوت ضلع سوم قدرت جهان را به نام قدرت دین و با محوریت ولایت‌پذیری پرورش داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پاسخ جمله " هل من ناصرینصرنی" امام حسین (ع) بود که پس از قرن‌ها توسط پیر خمین پاسخ داده شد، امام حسین می‌دانست که در آن زمان و کربلا پاسخ‌دهنده‌ای نیست اما با خون خود از اسلام دفاع کرد تا ما امروز از انقلاب اسلامی بهره ببریم.

یادواره سرداران و 434 شهید شهرستان نکا برگزار می‌شودبنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس سپاه رکورد برگزاری یادواره شهدا را شکست/ برگزاری مراسم 5000 نفری در کیاسریادواره 135 شهید دانشجو استان یزد برگزار شد

فرقانی در ادامه به برخی رفتارها از سوی برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: معاویه‌های زمان در حال پرداختن به فتنه‌های گوناگون چون جمل‌ها و صفین‌ها هستند تا دوباره اهل کوفه شکل بگیرد و علی تنها بماند. آن‌ها به دنبال اجرای برنامه‌های خوارجی هستند که علی (ع) را در محراب شهید کردند؛ متأسفانه خوارج امروز دَم از توبه بایدن به میان می‌آورند اما لازم است که از تاریخ درس بگیریم.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه گفت: دشمن خیلی ملت ایران را محک زد، اما نتوانست با فتنه، حیله و تحریم ملت ایران را به زانو درآورد و اکنون با حیله تحریف و واژگون نشان دادن واقعیت‌ها به میدان آمده و برجام را زینت می‌دهد.

فرقانی در پایان خاطرنشان کرد: یادواره شهدا برای روشنگری و ورود با بصیرت در میدان انقلاب برای نبرد با حیله‌ها و فتنه‌های دشمنان است ما هیچ‌گاه علی را تنها نخواهیم گذاشت و با توکل بر خداوند از این حیله‌ها با پیروزی و سربلندی بیرون خواهیم رفت و با انتخاب صحیح در انتخابات یاور ولایت و انقلاب خواهیم بود و دشمنان را بازهم در مسیر حیله‌هایشان ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام حسین حیله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، گفت: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تبریک فرارسیدن روز معلم و با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ادای تکلیف در راستای بصیرت‌افزایی و معرفت‌زایی در جامعه است، اظهار کرد: فاصله میلاد پر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه(س) و ثامن‌الائمه حضرت امام رضا(ع) فرصتی بسیار مناسب برای تکریم امامزادگان عظیم‌الشأن است که همه باید از این ظرفیت برای ارتقای معارف ولایی خودمان و دیگران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر جامعه بر معارف ولایی خود بیفزاید از آسیب‌ها مصون خواهد ماند، ادامه داد: امروز آثار معارف ولایی را مشاهده می‌کنیم که مهم‌ترین مصداق آن، انقلاب اسلامی است که در سایه معارف الهی شکل گرفت. ولایت فقیه عرصه دیگری است که در سایه معارف الهی توانسته تداوم‌بخش راه انبیای الهی و ائمه هدی(ع) باشد.

نکونام با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، توضیح داد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است و امروز می‌بینیم که دانشجویان این دانشگاه‌ها خاصه در رشته‌های تربیتی و مدیریتی و وابسته به مدیران این کشور چنین حرکت‌هایی را ظهور و بروز می‌دهند که این شرایط شاید هیچ‌گاه به ذهن مدیران و مسئولان آمریکا نمی‌رسید.

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر مقابله محکم و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض برای حفظ آبرو و فرار از رسوایی، افزود: دیگر آبرویی برای آنها نمانده است و اینها همه ذیل معارف الهی اتفاق می‌افتد زیرا فقط این معارف با فطرت انسانی و با عقلانیت، اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نکونام تصریح کرد: استکبار و غرب می‌خواهد فطرت‌ها را مخدوش و اصل و اساس انسانیت را نابود کند اما نمی‌تواند زیرا مخلوقات خداوند باطن خود را حفظ می‌کنند و باطن عقول و فطرت‌ها پابرجا هستند و در چنین فرصت‌ها و بزنگاه‌ها خود را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان ما نفوذ کرده اما در درون خودمان گاه مشکل داریم، توضیح داد: بسیاری از ما مانند ماهی‌هایی در دریا هستیم که قدر آب را نمی‌دانیم و از آن غافل هستیم و باید دقت کنیم که ما بیشتر به معارف الهی و ارزش‌های انقلاب نیاز داریم.

نکونام بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بانویی با چنان قدر و مقام در نزد خداوند است که تمام اهل قیامت به شفاعت ایشان می‌توانند بهشتی شوند؛ این مقام کمی نیست و چنین عظمتی را نزد خداوند متعال فقط فاطمه معصومه(س) دارد که در سایه ایمان، عفت و حجاب، اخلاق و تقوا به این مقام والا نائل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: ما چنین بانویی داریم پس چرا بانوان ما نباید در محضر چنین بانویی زانو بزنند و الگو نگیرند بلکه جای دیگر بروند و از بیگانگان الگو بگیرند.

نکونام در پایان گفت: امام رضا(ع) شمس الشموس و آفتاب عالم‌تاب است که ما در این کشور از وجود ایشان برخوردار هستیم. معارف و مکتب ایشان و تدبیر آن حضرت باعث شد پرچم مکتب تشیع همچنان برافراشته باشد و حفظ شود که این نهضت به حول و قوه الهی تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم