Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@15:29:46 GMT

مصر بدنبال افتتاح کنسولگری در لیبی است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۲۷۱

مصر بدنبال افتتاح کنسولگری در لیبی است؟

یک هیئت دیپلماتیک مصری به منظور بررسی اقدامات برای افتتاح کنسولگری در شهر بنغازی لیبی وارد این کشور شد.

، به‌ نقل از روسیا الیوم، شهرداری بنغازی در بیانیه‌ای اعلام کرد، این هیئت که به ریاست احمد عبدالحمید، دستیار معاون وزیر خارجه مصر در امور لیبی وارد این کشور شد مورد استقبال الصقر عمران بوجواری، رئیس شورای اداره موقت شهرداری بنغازی با حضور دو نماینده از دفتر بنغازی در وزارت خارجه و همکاری بین المللی لیبی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه، در این دیدار اقدامات مربوط به افتتاح کنسولگری مصر در بنغازی در آینده نزدیک بررسی شد.

هیئت مصری همچنین اصلاح اوضاع قانونی کارگران مصر با هماهنگی با طرف‌های ذیربط و همکاری مشترک در ارتباط با برگزاری دیداری با بازرگانان مصر و لیبی در بنغازی از طریق اتاق های بازرگانی در دو کشور را مورد بحث قرار داد.

رئیس هیئت مصر در این دیدار از حسن استقبال و همکاری شهرداری بنغازی درباره تلاش برای تسریع در افتتاح مجدد کنسولگری مصر در این شهر قدردانی کرد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد