Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ احکام مجازات جایگزین حبس در این استان صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در گفتگو با میزان با اشاره به میزان صدور احکام مجازات جایگزین حبس در سال گذشته، گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد تاجایی که بیش از ۹۰۰ احکام مجازات جایگزین حبس صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا از مجازات جایگزین حبس به عنوان یک ظرفیت قانونی استفاده کرد، یادآور شد: باید از مجازات جایگزین حبس آن بهره‌مند شد این درحالی است که معتقدیم حبس‌زدایی و مدیریت جمعیت کیفری زندان‌ها فواید این نوع مجازات است.

بیشتر بخوانید: کاهش ۹ درصدی میزان جمعیت کیفری استان آذربایجان غربی در سال جاری

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی، گفت: مجازات‌های جایگزین حبس، در زمره اقدامات اصلاحی با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که به دنبال اصلاح و بازپروری مجرم و جبران آسیب‌های وارده در اثر جرم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی مجازات جایگزین حبس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی مجازات جایگزین حبس مجازات جایگزین حبس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان