Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:44:55 GMT

دلیل تغییر ساعت بازی‌ های پرسپولیس در آسیا چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۵۵۹

ساعت بازی‌های گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بعد از صعود الوحده به این گروه و درخواست فدراسیون فوتبال امارات تغییر کرد.

تیم فوتبال الوحده امارات با غلبه بر الزورا عراق در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، راهی مرحله گروهی شد.

به گزارش طرفداری، این تیم در گروه پنجم لیگ قهرمانان در کنار پرسپولیس ایران، گوا هندوستان و الریان قطر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های این گروه به میزبانی گوا هند برگزار می‌شود و روز گذشته با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ساعت بازی‌های این گروه تغییر کرد.

علت تغییر ساعت بازی‌های گروه پنجم درخواست فدراسیون فوتبال امارات و تلاش این فدراسیون بوده است. همزمانی بازی‌های مرحله گروهی با ماه رمضان باعث شد تا مسئولان الوحده از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهند بازی‌های این تیم را به زمان بعد از افطار موکول کنند.

AFC هم بعد از موافقت با درخواست اماراتی‌ها، ساعت مسابقات گروه پنجم را جابجا کرد.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساعت بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم

علی چینی در گفت وگو با همشهری با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال در آستانه بازی با تراکتور تاکید کرد: بازی این هفته ها خیلی حساس است به خصوص دیدار با تراکتور که شرایط خاص خودش را دارد. تراکتور در این فصل نوسان زیادی داشته اما همواره نشان داده می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. اگر خدای نکرده بچه ها دستکم بگیرند کار سخت می شود. بازی هم در تبریز است و تماشاگران تبریزی هم می آیند. بازی در آنجا سخت خواهد بود و باید هوشمندانه بازی کرد.

وی ادامه داد: ما برد با حداقل نتیجه را می خواهیم اگر بازی یک برصفر هم شود، مهم نیست. باید فقط با تفکر برد به زمین برویم. حالا پرگل نبود هم مهم نیست.

او درباره اینکه حمید مطهری مربی تراکتور روی تخته سیاه نوشته ما استقلال را می بریم گفت: این نوشته یک کار روانشناسی است که بازیکنانش را برای برد تهییج کند. حالا باید ببینیم بازیکنان در زمین فرامین او را اجرا می کنند یا نه! این کار روانی معمولا جواب می دهد و در ذهن بازیکنان می‌ماند. اما همزمان ترس و وحشت در اردوی تراکتور است که نتیجه بازی چه خواهد شد. ولی با تمامی این تفاسیر بازیکنان استقلال با تمامی اتفاقات که برایشان افتاد، سخت خواهند جنگید تا سه امتیاز را برای خود کنند. انتهای قضیه آنها هستند که ثابت خواهند کرد کت تن کی هست! چراکه ما دوبار قهرمان آسیا شدیم و انگیزمان بیشتر است.
چینی اضافه کرد: ما هر موقع کم آوردیم به ۲ ستاره سمت چپ سینه مان نگاه می‌کنیم تا به خودمان بیاییم. کمتر تیمی این دو ستاره را دارد. باید نشان دهیم با نوشتن کار جلو نمی رود.

او خاطرنشان کرد: بچه های استقلال باید مثل یک گلایادتور بجنگند. جو استادیوم یادگار امام تبریز هم همین را می‌طلبد. ای کاش من بازیکن بودم و با تمام وجود می جنگیدم. باید ثابت کنیم ما استقلال هستیم. همزمان پرسپولیس هم با سپاهان بازی دارد. سپاهان می‌آید برابر این تیم اعاده حیثیت کند. با نفراتی هم که گرفته حتما می تواند برابر پرسپولیس درخشان ظاهر شود. گرچه ما نباید به نتایج پرسپولیس کاری داشته باشیم بلکه باید هر ۶ بازی باقی مانده را ببریم تا اگر پرسپولیس هم همه بازی ‌های خود را برد بازهم پشت سر ما قرار بگیرد.

چینی در خصوص تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس گفت: به نظر من نباید اسم استقلال تغییر صورت بگیرد. حالا که قرار است این تغییر برای حضور استقلال در رقابت های آسیایی صورت بگیرد چه نامی بهتر از خلیج فارس که افتخار همه ایرانی ها است. اما تغییر نام نباشد بهتر است.

او درباره اینکه ممکن است بازی هفته آخر برابر پیکان در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شود تاکید کرد: اگر سازمان لیگ یک برنامه ریزی دقیق بکند می توان بازی را با تماشاگر برگزار کرد. باید مجوز بازی با تماشاگر در ورزشگاه دستگردی را بگیرند چراکه این بازی حکم فینال را دارد و احتمال قهرمانی استقلال وجود دارد. اگر به طور نمونه اجازه دهند ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایید کنترل کردنش کار سختی نیست. به وقتش ۶۰ میلیون ایرانی کنترل می‌کنند حالا ۱۰ هزار نفر که چیزی نیست. سهیل مهدی فقط حرف می زند. پرسپولیسی هم است باید یکی باشد که سینه سپهر کند و از حق تیم ما دفاع کند.

چینی در پایان با اشاره به بیماری کلیوی خود گفت: من یک عمل سنگین دارم ان شاءالله عمل را که انجام دادم، کاپ قهرمانی را در دستان حسین حسینی کاپیتان تیم،جواد نکونام و مدیریت باشگاه ببینم.

کد خبر 848411 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان