Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:07:11 GMT

برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۵۶۹

برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق مازندران ممنوع شد

حجت الاسلام محمد انتظاری صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تصمیم به عدم برگزاری نماز جمعه در ساری مرکز استان مازندران بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و همچنین پیشنهاد وزارت بهداشت است که برای شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود. 

به گفته او ممنوعیت برگزاری نماز جمعه با هدف جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کووید۱۹ و به جهت رعایت حقوق شهروندی و حفظ سلامت و امنیت شهروندان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این تصمیم را جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت : امنیت و سلامت مردم در اولویت قرا ردارد و امیدواریم با فروکش کردن این بیماری شاهد برپایی باشکوه تر نماز جمعه باشیم. 

برگزاری نماز جمعه مازندران تقریبا پس از همه گیری کرونا در موج سوم نیمه نخست اسفند ماه در مازندران از سر گرفته شد و تا هفته پیش در برخی مناطق استان تداوم داشت، اما با قرمز شدن ۱۸ شهرستان از ۲۲ شهرستان استان در یک هفته گذشته و ورود رسمی مازندران به وضعیت پرخطر با رنگ بندی قرمز کرونایی برگزاری نماز جمعه نیز در استان لغو شد. 

هم اکنون طبق آخرین ارزیابی وزارت بهداشت از طریق سامانه ماسک ۱۸ شهرستان استان در وضعیت قرمز و چهار شهرستان نیز در وضعیت نارنجی به سر می برد و یک هزار و ۲۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های سراسر استان بستری هستند. 

همچنین در مجموع در ۴۷ نقطه این استان نماز جمعه برگزار می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا فاصله اجتماعی مازندران ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله اجتماعی مازندران ویروس کرونا فاصله اجتماعی مازندران ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور برگزاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه