Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:10:59 GMT

بدترین الاهلی تاریخ مقابل استقلال/3 ماه بدون هیچ برد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۷۴۷

بدترین الاهلی تاریخ مقابل استقلال/3 ماه بدون هیچ برد

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «الدوری مع الولید» عربستان شب گذشته به تحلیل اوضاع بحرانی این روزهای الاهلی عربستان پرداخت.

این برنامه ورزشی در کشور عربستان به آمار بد الاهلی که یکی رقبای اصلی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است، پرداخت. طبق اعلام این برنامه الاهلی بعد از نقل و انتقالات زمستانی 8 بازی در لیگ انجام داد که در هیچ کدام به پیروزی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی در 8 بازی 6 باخته داشته و 2 تساوی کسب کرده است. خط حمله تیم سعودی در این 8 بازی تنها 8 گل زده ولی در مقابل خط دفاعش به شدت عملکرد ضعیفی داشته و 19 گل دریافت کرده است.

با نگاه به تاریخ باشگاه الاهلی، برای اولین بار در تاریخ لیگ عربستان این تیم در 3 ماه بدون برد بوده است. یعنی در 3 ماه گذشته بدترین الاهلی تاریخ لیگ عربستان را شاهد بودیم.

شاگردان مجیدی در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 26 فروردین به مصاف این تیم بحران زده سعودی بروند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس