Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@23:29:01 GMT

خودرو‌های غیربومی حق ورود به مازندران را ندارند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۹۳۷

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

او افزود: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

او گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: الف

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در کرمانشاه و متواری شدن فرد قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر قدس تهران شده و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۸ به پلیس آگاهی کرمانشاه و انجام بازجویی‌های لازم، این فرد به ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی از قاتل دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6100784

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه