Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:32:40 GMT

بازتاب شکایت ایران از AFC به دادگاه عالی ورزش

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۱۳۴

بازتاب شکایت ایران از AFC به دادگاه عالی ورزش

شکایت ایران از AFC به دادگاه عالی ورزش در رویترز بازتاب داشت و اکنون دادگاه عالی ورزش باید خیلی سریع به این موضوع بپردازد.

به گزارش برنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات مقدماتی گروه C جام جهانی آسیا در  بحرین به دادگاه داوری ورزش شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC ماه گذشته اعلام کرد بازی‌های باقیمانده در مقدماتی جام جهانی گروه C در اواخر ماه می و اوایل ماه ژوئن در بحرین برگزار می‌شود. ایران قرار بود سه بازی از چهار دیدار اخیر گروهی خود از جمله بازی برگشت مقابل بحرین را در خانه انجام دهد  و به "محرومیت" از حق میزبانی مسابقات به AFC اعتراض کرد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت فدراسیون آمده است: پس از اعلام دبیرکل AFC مبنی بر غیرقابل برگشت بودن تصمیم، فدراسیون فوتبال ایران به این تصمیم در دادگاه داوری ورزش (CAS) اعتراض کرد.

فدراسیون فوتبال ایران از دادگاه داوری برای بررسی سریع پرونده درخواست کرده است.

ایران مدت‌هاست که با بحرین روابط سیاسی پرتنشی دارد، تنش‌هایی که با امضای پیمان صلح با اسراییل از سوی بحرین در سال گذشته شدت گرفت.

اتحادیه فوتبال بحرین به دلیل تخلفات مختلف از جمله بی‌احترامی به سرود ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۱۹  بیست هزار فرانک سوییس از سوی  فیفا جریمه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند