Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، اخیرا، سخنگوی فرماندهی آمریکا در هند-پاسیفیک در بیانیه خود و پس از پرتاب دو موشک بالستیک از سوی پیونگ یانگ از واژه "دریای شرقی" استفاده کرده بود. پس از اعتراض از سوی ژاپن، ارتش آمریکا این واژه را در بیانیه خود تغییر داد و از واژه "دریای ژاپن" استفاده کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: چند روز قبل، یکی از معاون‌های دبیر کابینه ژاپن در نشست خبری خود تاکید کرد که دریای ژاپن تنها نام رسمی به رسمیت شناخته شده برای این منطقه بین ژاپن و شبه جزیره کره است و استفاده از واژه دریای شرقی نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری در ادامه آورده است: مشخص است که این یک جاه طلبی وحشیانه برای حمله به کره است که نشان می‌دهد توکیو بار دیگر به دنبال مستعمره کردن تمامی کره و تحت کنترل در آوردن است است و در عین حال، ژاپن در حال توجیه تاریخچه و پیشینه تهاجم امپریالیستی خود به کره است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین ادامه داد، واژه دریای ژاپن یک اقدام "مجرمانه" است که بیانگر تاریخچه و سابقه استعمارگری امپریالیستی توکیو و نتیجه سیاست گسترش نظامی و هم معنی تهاجم امپریالیستی است.

این خبرگزاری همچنین گزارش کرد، ژاپن باید از تحریف تاریخ و گسترش سرزمین خود دست بردارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات