Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقادات از مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی هم چنان ادامه دارد و گاها در مصاحبه ها مطالبی بیان می شود که به نظر می رسد دور از واقعیت است و از جنبه فنی خارج می شود.

به گزارش برنا؛ سرپرست جدید تیم ملی  از روزمه خود حرف زد و از این انتخاب دفاع کرد: بعضی ها می گویند یک بار هم اسم من را در فوتبال نشنیده اند و من اصلا در فوتبال نبوده ام! این در حالی است که من از سال 75 وارد باشگاه راه آهن شدم و نزدیک به 18 – 19 سال در این باشگاه در سمت های مختلف مشغول بکار بودم و تیم های متعدد ورزشی را مدیریت و برنامه ریزی می کردم و توامان وارد کار مربیگری هم شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های فوتبال – والیبال – بسکتبال و ... نزدیک به یک فصل و دو سه ماه هم در استقلال سابقه حضور به عنوان معاون ورزشی را دارم. من در سال 2001 در مربیگری مدرک A گرفتم و از انجایی که در سمت های مختلفی در فوتبال حضور داشتم با شرایط کار سرپرستی آشنا هستم.

مجتبی خورشیدی در دفاع از خود ادامه داد: بعضی ها می گویند من اصلا در ورزش نبوده ام! پس این همه سابقه و این همه حضور جعلی بوده است؟ من در سال 72 ازدواج کردم؛ نکند به زن و بچه ام دروغ گفته ام و شاگردانی که تحویل فوتبال داده ام همه وهم بر انگیزه بوده است. در حالی که رسانه های بیگانه به من حمله کرده اند رسانه های داخلی هم از من انتقاد می کنند و گاها در انتقادات حرف هایی زده می شود که دور از واقعیت و دور از انصاف است.

 او ادامه داد: من که با کسی مشکل ندارم و همیشه اهل تعامل بودم و به نظرم برخی به خاطر خصومت هایی که با فدراسیون فوتبال  دارند این کار را انجام می دهند یا به دنبال سهم خواهی هستند و برخی نیز سوار موج می شوند و پیش خود می گویند حالا که بقیه دارند انتقاد می کنند بگذارید ما هم انتقاد کنیم. پیش از من کسانی در سرپرستی تیم ملی حضور داشتند که اصلا از جنس ورزش نبوده اند و البته همه عزیزان من هستند و من نقدی به عملکردشان ندارم و شاید هم کارنامه آنها کارنامه بسیار درخشانی بوده است اما چرا آن موقع از آنها انتقاد نشد. من با وجود اینکه نزدیک به 25 سال در فوتبال بوده ام و در همه پست ها کار کرده ام و تحصیلاتم نیز در این زمینه است مورد انتقاد واقع می شوم و نمی دانم به کدامین گناه من را می زنند و جالب اینکه اصلا حضورم را در فوتبال منکر می شوند.

سرپرست جدید تیم ملی در خصوص اینکه آیا کار خود را در تیم ملی شروع کرده است یا نه به رادیو ایران گفت: بله دو سه روزی است که کار خود را شروع کرده ام. با مهدی خراطی نشست داشتم. قرار است تیم ملی 4 خرداد در کیش اردو بزند. ما 10 خرداد با پرواز اختصاصی کیش ایر راهی منامه خواهیم شد و طبق برنامه به ترتیب با هنگ کنگ – بحرین – کامبوج و عراق بازی خواهیم کرد. اتفاق خوبی که در روزهای اخیر افتاده عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی کیش ایر بوده و از این پس پروازهای تیم ملی به صورت چارتر انجام خواهد شد. این برنامه ها با حضور دوباره اسکوچیچ در تهران بررسی خواهد شد. ایشان به زادگاه خود رفته و تا چند روز دیگر به تهران باز می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر