Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:14:08 GMT

برنامه نشست امروز برجام در وین چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۶۷۸

برنامه نشست امروز برجام در وین چیست؟

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توئیتری خود برنامه کلی نشست امروز برجام را تشریح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توئیتری خود نوشت: کمیسیون مشترک برجام ظرف یک ساعت آینده تشکیل جلسه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد جلسه طولانی نخواهد بود، تاکید کرد: وظیفه این است که کارهای انجام شده در این هفته را مورد بررسی قرار دهیم و در مورد مراحل بعدی تصمیم بگیریم.

عراقچی: آژانس باید بتواند وظایف خود در قبال برجام را به‌موقع انجام دهدابراز خرسندی اتریش درباره میزبانی مذاکرات برجام/ شالنبرگ: مناقشات یک شبه قابل حل نیستآمریکا: آماده برداشتن تحریم‌های غیرمرتبط با برجام هستیممخالفت جمهوریخواهان سنا با تلاش بایدن برای بازگشت به برجامگروسی: حمایت فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برجام ادامه می‌یابد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین