Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:45:10 GMT

حیدری: پرسپولیس شانس اول قهرمانی در آسیا است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۶۷۹

حیدری: پرسپولیس شانس اول قهرمانی در آسیا است

یک پیشکستوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شانس اول قهرمانی است.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره  پیروزی پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار کرد: پرسپولیس هفته‌ها است که بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و هیچ تیمی مثل این تیم نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند. به شخصه از تماشای بازی لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم در نیمه نخست پرسپولیس ۱۴ و یا ۱۵ فرصت گلزنی داشت آن هم مقابل تیمی مثل نساجی که با پرس شدید بازی می‌کند و همه  فضاها را می‌بندند. پرسپولیس در دیدار برابر نساجی هر زمانی اراده کرد، صاحب فرصت گل شد و بازی مثل بازی‌های سالنی شده بود. اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند تفاضل گل تیم بهتر می‌شد چون همین تفاضل گل می‌تواند در پایان فصل به تیم کمک کند.

او افزود: یکی از اتفاقات خوب این دیدار گلزنی عیسی آل‌کثیر بود. روی این صحنه امید عالیشاه از خود گذشتگی کرد چون در شرایطی که می‌توانست خودش به سمت دروازه شوت زنی کند، فرصت گلزنی را برای عیسی آل‌کثیر ایجاد کرد. این موضوع باعث می‌شود عیسی هم با روحیه در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی کند. درست است که مهاجمان پرسپولیس گلزنی نمی‌کنند اما فکر می‌کنم مهم نیست چه کسی گل می‌زند و مهم این است که تیم به گل برسد. اگر در بازی دقت کنید می‌بینید مهاجمان خودشان برای سایرین فرصت گلزنی ایجاد می‌کنند.

حیدری هم‌چنین گفت: مهاجمان پرسپولیس با حضور در میان مدافعان حریف و حرکت‌های بدون توپ، توجه مدافعان را به خود جلب می‌کنند تا سایر بازیکنان فرصت گلزنی به دست بیاورند.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی هم گفت: این بازیکن تحت فشار است. او در شرایطی برای پرسپولیس گلزنی کرد که این تیم مهاجم نداشت و هافبک‌های نفوذی هم از تیم جدا شده بودند. با این حال با تمرکز بالا این بازیکنان می‌تواند دوباره گلزنی کند. شهریار مغانلو هم از زمانی که آمده واقعا عملکرد خوبی داشته واقعا دفاع حریف را به خوبی برهم می‌زند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: پرسپولیس تیم بی‌تجربه‌ای نیست و در سه سال دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. مطمئنا همین تجربه به بازیکنان کمک می‌کند. در این فصل پرسپولیس با کیفیتی را در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم دید و اگر با همین کیفیت پیش برود شانس اول قهرمانی در آسیا خواهد بود.

حیدری هم چنین گفت: یک عادتی به وجود آمده که نیمکت‌های مقابل پرسپولیس دائم به داور اعتراض می‌کنند چون احساس می‌کنند فقط با این تاکتیک می‌توانند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند. این رفتارها منسوخ شده است و بهتر است با تاکتیک‌های فوتبالی سعی کنیم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم و قبول کنیم مقابل پرسپولیس ضعیف‌تر هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس فرصت گلزنی فرصت گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد» گفت: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد، اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می‌کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

دیگر خبرها

  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است