Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از بارش باران و وزش باد شدید در بعضی ساعات تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به احتمال وجود باران شدید به همراه وزش باد برای آسمان فردای تهران در بعد از ظهر گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که آسمان جوی تهران برای فردا صاف و کمی ابری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته احتمالا وزش باد شدید و رگبار باران را برای بعد از ظهر روز بعد هم داشته باشیم.

او در مورد وضعیت دیگر مناطق کشور در روز شنبه (۲۱ فروردین)  ادامه داد: رگبار به همراه وزش باد شدید را برای مناطق البرز جنوبی، سواحل دریای خزر و همچنین شمال شرق کشور پیش بینی می‌کنیم که این روند برای روز یکشنبه (۲۲ فروردین) در مناطق شمال غرب دریای خزر جنوب غرب‌، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی ارتفاعات جنوبی البرز هم ادامه خواهد داشت.

ضیائیان افزود: از فردا جریان هوا سویه شمالی پیدا می‌کند که ساحل دریای خزر با کاهش دما روبرو خواهند شد و این بر دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین تهران تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزش باد هواشناسی باران پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه