Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@16:52:26 GMT

افزوده شدن۱۴ هزار تخت به بیمارستان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۰۴۸

افزوده شدن۱۴ هزار تخت به بیمارستان‌های کشور

قاسم جان بابایی گفت: با وجود درگیر بودن وزارت بهداشت در بسیج ملی مبارزه با کرونا، بیش از ۱۴ هزار تخت بیمارستانی در قالب پویش ره سلامت به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش برنا؛ قاسم جان بابایی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در ابتدا با حضور در جلسه بررسی وضعیت سلامت مادر و نوزاد در این استان در سالن همایش‌های پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که با حضور دکتر حسینعلی شهریاری - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی - و روسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار شد، به بررسی روند رسیدگی به سلامت مادر و نوزاد و شاخص های مربوط به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان بوعلی زاهدان بازدید کرد و به ارزیابی روند ارائه خدمات و شیوه اجرای پروتکل های درمانی در این مرکز پرداخت.

او همچنین ضمن بازدید از طرح توسعه ساختمان شماره ۲ بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی درحال احداث علی ابن ابیطالب (ع) گفت: خوشبختانه مراحل فیزیکی احداث ساختمان شماره ۲ بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در واقع یک مجتمع بیمارستانی در شرق کشور و طرح توسعه بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) تلقی می شود، به اتمام رسیده است و امیدواریم با تجهیز این مرکز در ماه آینده، به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

جان‌بابایی افزود: با افتتاح این ساختمان، بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) به یک مجموعه عظیم درمانی تبدیل خواهد شد و با فعال شدن بیمارستان روند ارائه خدمات در استان و ظرفیت تخت های استان رشد قابل ویژه ای خواهد کرد و این شاخص به متوسط کشوری نزدیک می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشار به طرح های توسعه اجرا شده در استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در راستای طرح تحول سلامت در استان سیستان وبلوچستان کارهای خوبی صورت گرفته است. تنها در دو بیمارستان ایرانمهر و علی ابن ابیطالب (ع) بیش از ۵۴۰ تخت به سرجمع تخت های سیستان و بلوچستان اضافه خواهد شد.

بنابر اعلام وبدا جان بابایی در پایان گفت: در سال جاری یکی از بزرگترین مراکز زنان کشور در ایرانشهر احداث خواهد شد. در چابهار و زاهدان نیز  مراکزی در دست احداث بود که مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخت بیمارستانی معاون درمان وزارت بهداشت قاسم جان بابایی علی ابن ابیطالب جان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت به دنیای صدا
  • «یاد یاران»، گردهمایی همسنگران لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید