Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت تیمی متحد و منسجم داریم.

شهاب‌ الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت و درمورد ارزیابی عملکردش در فدراسیون فوتبال گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، عزیزی خادم در ابتدا اظهار داشت:

وقتی می‌خواهیم وارد یک مجموعه‌ای شویم باید اسناد و مدارکی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وقتی که به فدراسیون فوتبال آمدیم، اعضای هیأت رئیسه را انتخاب کردیم. یک جلسه را هم با حضور آنها برگزار کردیم.

وی افزود:

افرادی همچون ماجدی، افشاریان، سراجی، بهاروند، بهرام رضائیان، براتی، موسوی و مهرعلی را برای بخش‌های مختلف انتخاب کردیم که همگی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. در مجموع تیمی متحد و منسجم داریم.

وی درخصوص اینکه سابقه فوتبالی صرفاً برای انتخاب افراد مدنظر قرار گرفته نشده است، ادامه داد:

فردی همچون مهرعلی فردی بین‌المللی است. باید از زحمات نبی تشکر کنم که خودش انصراف داد. قنبرزاده، مدیرعامل نفت و عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هم به عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب شد. در حوزه حقوقی از رفیعی استفاده می‌کنیم. در مدتی که ما آمده‌ایم نیمی از زمان تعطیلی بود، اما روند رو به جلو است. شرایط فدراسیون فوتبال بسیار سخت بود و همه از آن آگاه هستند. ما هم آگاهانه این سمت را پذیرفتیم.

عزیزی خادم عنوان کرد:

سال‌ها از بی‌برنامگی رنج بردیم که از جمله آنها میزبانی‌ها و بدهی‌ها بود که باید دسته ‌بندی کرده و با زمان‌بندی درست به سرانجام برسانیم. ابتدا درحال حسابرسی هستیم تا ببینیم چه چیزی تحویل گرفته‌ایم. باید همه چیز را شفاف کنیم تا مردم در جریان باشند، چون این فوتبال متعلق به مردم است.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و ۲۲ گل و ۱۰ پاس گل در این فصل ثبت کرده است و بالاتر از کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند بهترین بازیکن منچستر سیتی بوده است.

فودن ۴۲ درصد آرا را کسب کرد و دکلان رایس، ستاره خط هافبک آرسنال و رودری، هم‌تیمی خود فودن هم در رتبه‌های دوم و سوم بهترین بازیکنان سال قرار گرفتند.

در جایگاه‌های بعدی هم مارتین اودگارد، اولی واتکینز و کول پالمر حضور داشتند و افرادی مانند برناردو سیلوا، ویرژیل فن‌دایک، محمد صلاح و بوکایو ساکا نیز بخش کوچکی از آرا را کسب کردند.

فودن پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن سال گفت:«بهترین فوتبالیست سال توسط انجمن نویسندگان فوتبال، افتخار بزرگی است. من بسیار بسیار خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم اما بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم این کار را انجام دهم.
ما یک تیم بسیار ویژه از بازیکنان در سیتی داریم و من مفتخرم که بخشی از آن گروه باشم. می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم و همچنین پپ و دیگر مربیانم برای حمایت‌ها و توصیه‌هایی که به من کردند تشکر کنم.»

بانی شاو، ستاره تیم زنان سیتی هم با کسب ۵۳ درصد آرا، لارن جیمز را شکست داد و بهترین بازیکن سال در بخش زنان شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها