Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@08:01:36 GMT

یک سرهنگ سپاه پاسداران به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۱۸۵

یک سرهنگ سپاه پاسداران به شهادت رسید

سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» از اساتید چتربازی و آموزش‌های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، فرامرزی‌ها از ایثارگران و یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس، استاد و معلم فنون چتربازی و هوابرد بود و در تیپ ۶۶ نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه منشا تحولات ساختاری و پیشرفتهای خوبی گردید و ضمن به جای گذاشتن کارنامه‌ای درخشان از خدمات و توفیقات، شاگردان و مربیان زیادی نیز تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد فرامرزی‌ها حتی بعد از بازنشستگی تا لحظه شهادت نیز برای دفاع از اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در کسوت استاد آموزش‌های هوابرد مشغول به خدمت بود.

در پی شهادت جانباز شهید علی فرامرزی‌ها، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با انتشار پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و تجلیل از کارنامه درخشان ایثارگری‌ها و خدماتشان در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی، یادآور شده است؛ «علی فرامرزی‌ها» در طی عمر پر برکت و عزتمندانه خود با خلاقیت و نوآوری و توانمندی کم نظیر در عملیات‌های چتربازی و هوابرد، موفقیت‌های فراوانی را رقم زد و در عرصه پرورش شاگرد و مربی نیز با تکیه بر دانش روز، اقدامات بنیادین و ساختاری زیادی را به ثمر نشاند.

کمک به ایجاد و تقویت یگانهای گوناگون تکاور و هوابرد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از کارنامه درخشان او است.

«علی فرامرزی‌ها» پس از عمری خدمت خالصانه و صادقانه، مزد خویش را با شهادت در راه خدا دریافت کرد و به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است؛ در پی تاکید کارشناسان مبنی بر رعایت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بیماری کرونا، پیکر مطهر این شهید والامقام با همراهی تعدادی از همرزمانش تا بهشت زهرا (س) مشایعت و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

216215

کد خبر 1502997

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی زمینی سپاه علی فرامرزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند