Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:39:40 GMT

ادامه فرصت سوزی ها؛ اینبار در تختی خرم آباد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۱۹۴

ادامه فرصت سوزی ها؛ اینبار در تختی خرم آباد (عکس)

تیم بادران در دو هفته اخیر بازی های لیگ یک 5 امتیاز حساس و حیاتی در برابر تیم های استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد از دست داد و به همین بهانه تا رده ششم جدول نزول کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی با خیبر خرم آباد، بادران همانند دیدار با استقلال خوزستان فرصت های خوبی برای گل زنی داشت. به خصوص در نیمه نخست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این فرصت ها همانند دیدار با استقلال خوزستان از دست رفت و در نهایت دست خالی میدان را ترک کرد. به این خاطر که خیبر خرم آباد در نیمه دوم ارایه گر بازی خوبی بود و روی پاس آرش افشین و ضربه فرزاد محمدی به گل سه امتیازی دست پیدا کرد. در حالی که استقلال خوزستان نتوانسته بود دروازه بادران را به طور جدی تهدید کند و در نهایت با کسب یک امتیاز راضی میدان را ترک کرد.

 

 

 

در نیمه نخست بادران روی ضربات پیمان نامور – اکبر آفاقی و ایمان غلامی می توانست به گل برسد و با برتری به رختکن برود و در نیمه دوم بازی را اداره کند اما قدر موقعیت ها را ندانست. هر چند نباید از کنار دروازه بانی خوب سنگربان تیم خیبر خرم آباد براحتی گذاشت. در نیمه دوم که بادران برای رسیدن به گل تهاجمی تر شده بود خیبر ارایه گر بازی منطقی تر بود و ضمن حفظ صلابت خود در خط دفاع روی یک ضد حمله به گل رسید و در نهایت از گل زده خود به خوبی محافظت کرد.

 

 

بادران که بعد از تعطیلات نیم فصل در بازی های دوستانه گل گهر و پیکان را شکست داده بود در این بازی یک بار دیگر به خوبی متوجه شد به بازی زیبا امتیاز می دهند و هر قدر هم ارایه گر بازی خوبی باشد و موقعیت خلق کند اما به گل نرسد آورده ای نخواهد داشت و مدعی صعود نخواهد بود. هر چند بادران با توجه به بازیکنانی که در تعطیلات نیم فصل به ترکیب اضافه کرده و بازی های پیش رو می تواند دوباره مدعی صعود شود و رقابت را در نیم فصل دوم گرم تر کند.

 

 

عکس: مهدی افشاری

خیبر خرم آباد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد دسته یک استقلال خوزستان خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد

شبکه الجزیره گزارش داد که «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم را تهدید کرده است.

بن گویر در تازه‌ترین سخنان خود گفته است: من از تصمیم نتانیاهو مبنی بر عدم اعزام هیأت مذاکره کننده به قاهره استقبال می‌کنم.

وی در ادامه افزود: ما خواهان دستیابی به یک توافق غیر مسئولانه نیستیم و طرفدار حمله به رفح هستیم.

این وزیر جنگ طلب رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امیدوارم نتانیاهو به تعهدات خود که طی هفته گذشته قول آنها را به من داد پایبند باشد، چرا که به خوبی می‌داند تاوان عدم پایبندی به این تعهدات چیست!

در همین راستا وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان بن گویر تصریح کرد: سیاست‌هایی که وزیر امنیت داخلی به ضرر نتانیاهو دنبال می‌کند ذلت بار بوده و به امنیت ما لطمه وارد می‌کند.

اسحاق بریک، ژنرال نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در توییتی نوشت: نتانیاهو این روزها به خوبی می‌داند که در جبهه‌های جنگ چه می‌گذرد و همچنین می‌داند که ادامه این روند منجر به فروپاشی تل آویو از نظر نظامی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر حماس و حزب‌الله دقیقاً همانطور که امروز می‌جنگند، بدون غافلگیری نظامی ادامه دهند، کابینه فرو خواهد پاشید. نتانیاهو به خوبی می‌داند که ما طی بیست سال گذشته در یک وضعیت بن بست نظامی قرار داشته ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد