Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:34:56 GMT

۲۰ ابزار اداری عجیب و شگفت انگیز + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۳۹۰

۲۰ ابزار اداری عجیب و شگفت انگیز + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است شما نیز در محل کار خود از داشتن یک منگنه یا خودکار قدیمی خسته شده باشید و وسایل محل کارتان کسل کننده به نظر بیایند. بعضی از افراد هستند که قسمت انتهایی مداد یا خودکار خود را می‌جوند و به این کار عادت دارند، اکنون لوازم تحریری تولید شده که دیگر کسل کننده و به شکل معمول خودشان نیستند و حتی می‌توانند خوردنی باشند و با استفاده از آن‌ها دیگر افرادی که عادت به خوردن مداد دارند سرزنش و مسخره نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لوازم جدید و جالب افراد را از زندگی اداری جدی و خشک دور می‌کند و حس شادی به آن‌ها می‌دهد.

بیشتر بخوانید

عجیب ترین اختراعات بشر در طول تاریخ + عکس

در ادامه برخی از این لوازم جالب را به شما معرفی می‌کنیم، از قلم مسلحانه‌ای که می‌توان از آن برای دفاع از خود استفاده کرد تا میز تحریری که به شما کمک می‌کند تا تناسب اندام خود را حفظ کنید، این لوازم اداری عجیب و جالب شما در طول روز و در محل کار سرگرم و جذاب می‌کند:

قلم هفت متری

در داخل محفظه پلاستیکی این خودکار یک کارتریج مرکب مخلوط پنهان شده که به گفته سازندگان، می‌توان ۷/۷ متر در روز با این خودکار نوشت.

خودکار فضایی

این خودکار یک ابزار کلاسیک است که در فضا و زیر آب می‌توان با آن نوشت. سازنده، فیشر، اولین قلم ضد جاذبه خود را در سال ۱۹۶۵ ثبت اختراع کرد و پس از آن سفارش‌هایی از ناسا گرفت. این قلم چگونه کار می‌کند؟ جوهر توسط نیتروژن فشرده درون محفظه تحت فشار قرار می‌گیرد. تولیدکنندگان قول دادند که این قلم تا صد سال کار می‌کند.

قلم بتنی

بتن فقط برای ساخت آسمان خراش‌ها نیست و با آن می‌توان قلم نیز درست کرد. قلم‌های منحصر به فرد موجود در مجله صنعت بتن CPI را می‌توان با یک پیام شخصی که روی آن‌ها نقش بسته خریداری کرد.

قلم Dupont Neo-Classique

این خودکار شیک ساخت فرانسه تنها قلمی نیست که حافظه USB را در خود دارد، اما مردم بیشتر طالب خرید این خودکار هستند. این قلم ساخته شده از لاک چینی و پالادیوم با نوک طلای سفید ۱۸ عیار است.

صفحه کلید لیزری

این گجت از لیزر برای بازتاب صفحه کلید روی یک سطح صاف استفاده می‌کند و در آن از باتری لیتیوم استفاده شده، اندازه آن جیبی است و همچنین می‌تواند به عنوان ماوس عمل کند.

قلم بدون جوهر

این خودکار بدون جوهر در قرون وسطی استفاده میشد نوک آن از آلیاژ فلز ساخته شده و می‌توان روی کاغذ معمولی با آن نوشت. تولیدکنندگان آن ادعا می‌کنند که با استفاده معمولی تمام شدن این خودکار ۲۵ سال طول خواهد کشید.

قلم چند کاره

این قلم ساخته ارتش سوئیس است. سوراخ کن، تیغه برش کوتاه، تیغه برش بلند، پیچ گوشتی تخت، پیچ گوشتی فیلیپس، پاک کننده ناخن، گوش پاک کن، موچین، چنگال و اره همه در بدنه این قلم قرار دارند.

منگنه Pac-Man

این منکنه به شکل دایره ساخته شده و ظاهر لاستیکی Pac-Man یک مینی استاپلر قابل تعویض را در خود جای داده است.

قلم پارکر

قلم پارکر اوربان در Skyfall، برای اولین بار در فیلم جیمز باند، به نمایش درآمد. فرم مخروطی و براق آن باعث می‌شود که مورد علاقه تاجران و افراد سیاسی باشد.

قلم ساخته شده از آهن ربا

این قلم از یک لوله انباشته آهنربا ساخته شده که می‌تواند تنظیم و پیکربندی شده و به اسباب بازی تبدیل شود. حتی می‌توان از آن به عنوان قطب نما استفاده کرد.

قلم نوع A

این قلم از جنس استنلس استیل است که برای معماران، تصویرگران و طراحان مناسب است.

قلم طرح پورشه

این قلم با طراحی لوکس و تمیز که به پورشه مشهور است، ترکیبی زیبا از نوآوری پیشرفته است، این قلم از الیاف کربن و به سبک کلاسیک ساخته شده است.

قلم ری گان

این قلم سبک هنری پاپ کرومی که توسط بن هال طراحی و توسط استودیوی ACME تولید شده که با پیچ و مهره‌های کارتونی Sci-Fi بر روی بدنه و درب قلم تزئین شده است.

مداد پارمزان

آیا این مداد شبیه غذا است یا غذایی که مانند مداد عمل می‌کند؟ قسمت چوبی این مداد‌ها حاوی پنیر است، قسمت نوک آن‌ها با ترافل، پستو یا چیلی طعم‌دار شده است.

لامپ بشقاب پرنده

این چراغ شبیه به یک بشقاب پرنده است که در حال ربودن یک گاو توسط افراد بیگانه تزئین شده است.

قلم Sci-Fi

تمام ضربه گیر‌های لاستیکی فوم و سیم‌های مهاربندی شده، توسط Jean-Pierre Lépine طراحی شده است. به نظر می‌رسد چیزی از عنصر پنجم Luc Besson در آن استفاده شده و نوید یک تجربه منحصر به فرد در نوشتن را می‌دهد.

قلم تاکتیکی Uzi

هرکسی که در اولین فیلم بورن، مت دیمون را تماشا کرده از توانایی جنگی نوشت افزار‌ها آگاه است. قلم تاکتیکی Uzi با بدنه آلومینیومی درجه یک هواپیما، شیشه شکن و کلید کاف داخلی، این پتانسیل را ارائه می‌دهد که بتوان در جنگ از آن استفاده کرد.

چراغ مطالعه پازلی

در مواقع استرس، چه راهی بهتر از این است که چراغ میز کار خود را جدا کنید و آن را قطعه قطعه دوباره بسازید، گویی که در حال بازی پازل کلاسیک، این لامپ از تکه‌های تترونیمو شکل تشکیل شده که هنگام اتصال به یکدیگر روشن می‌شوند و می‌توانند افراد را سرگرم کنند.

قلم Aurora Diamante

این قلم از پلاتین ساخته و با بیش از ۳۰ قیراط الماس دی بیرز پوشانده شده و دارای یک نوک طلای جامد ۱۸ عیار است. قیمت این خودکار را ۱.۵ میلیون دلار تخمین زده‌اند.

تردمیل Walkstation

این تردمیل در مقام میز کار هم ظاهر شده و همزمان هم می‌توان کار کرد و هم ورزش و برای کسانی که طولانی مدت در محل کار خود هستند و زمانی برای ورزش ندارند بسیار مناسب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودکار لوازم التحریر لوازم جانبی مداد رنگی ساخته شده کار خود محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا