Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:49:47 GMT

کانون های رابط مساجد گیلان حمایت می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۶۷۹

کانون های رابط مساجد گیلان حمایت می شوند

حجت الاسلام رضوانی نژاد از حمایت از کانون های رابط فهما در مساجد گیلان با پرداخت تسهیلات و تحت پوشش قراردادن هنرمندان کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در جلسه شورای اندیشه ورز شهرستان صومعه سرا با اشاره به توانمندی رابطین کانونهای مساجد این شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح ملی ایران قوی و شاخص های تعریف شده در این طرح برای کسب امتیاز، ۹ کانون فرهنگی هنری گیلان برتر شدند که از این تعداد ۲ کانون متعلق به صومعه سرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان  با بیان اینکه ۴۵ کانون رابط با پوشش دهی ۲۵ کانون برای هر رابط در این طرح فعال بودند افزود: به منظور حمایت از کانون های رابط، تسهیلاتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه هنرمندان کانون نیز تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه امسال سه کانون رابط برتر صومعه سرا مسئول پیگیری تمامی امور تا ثبت عملکردهای 75 کانون این شهرستان هستند تصریح کرد: در سال جاری عملکرد فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی هر کانون در شهرستان مربوطه رتبه بندی شده و پایان سال بعد از درجه بندی، برترین ها به کشور معرفی و امتیاز بندی خواهند شد.

 

«نورالله صفرپور» خواستار پیگیر کارهای بیمه ای بعضی از رابطین وهنرمندان کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان شد.

 

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا از تشکیل شورای اندیشه ورز با حضور رابطین کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبرداد و تاکید کرد: این جلسه که هم تجلیل از کانونهای برتر کشوری صومعه سرا و هم نشست شورای اندیشه ورز است با هدف پررنگ کردن فضای معنوی مساجد با توجه به حلول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های رابط فهما هنرمندان مسجدی کانون های مساجد گیلان فرهنگی هنری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی