Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام، سرمربی فولادی ها در آستانه دیدار فولاد برابر العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا نماینده فوتبال ایران هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم از فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. شرایط بازی در لیگ برتر و مسابقات بین‌المللی چون لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت است و این موضوع را بازیکنانم به خوبی درک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مدت‌های زیادی روی العین و شیوه بازی‌اش کار کرده‌ایم. بازیکنان جوان و باتجربه فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیجان‌زده و خوشحال هستند. آن ها آماده فداکاری برای تیمشان، فوتبال ایران و خوشحالی هواداران خوب فولاد هستند. می‌دانند چطور تعهد و مسئولیتشان را تا آخر بازی انجام دهند. در مجموعه فولاد دیگر کسی به این فکر نمی‌کند در این مدت چقدر به ما نگاه ملی شده است. فردا می‌خواهیم خوب باشیم.

سرمربی تیم فولاد ایران افزود: مثل العین بازیکن گران‌قیمت و چندین میلیون دلاری نداریم، اما تیمی داریم که کاملا با برنامه است؛ متحد بودن را خوب تمرین کرده و اکنون در بالاترین سطح هماهنگی، اتحاد و آمادگی است. برای بازیکنانم خوشحالم که می‌توانند در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال آسیا توانایی‌ خود را نشان دهند. این پاداش نمایش خیلی خوب آن ها در فصل گذشته است، اما نمی‌خواهیم در این جا متوقف شویم و به امید خدا بازی با العین شروعی برای تیم فولاد خواهد بود. البته هیچ کس حق ندارد فراموش کند که العین چه تیم با کیفیتی است. همه کیفیت این تیم را در سال های اخیر مقابل تیم‌های ایرانی دیده‌اند.

نکونام در واکنش به این که حریف قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا است و پرافتخارترین تیم امارات به حساب می‌آید، گفت: هر چه بازی سخت‌تر باشد، بازیکنانم تلاششان را بیشتر می‌کنند. این فلسفه کار ما است که با هدف مشخص و تلاشی زیاد به آن چه می‌خواهیم می‌رسیم. این را در این یک سال و نیم گذشته به خوبی نشان داده‌ و بارها ثابت کرده‌ایم. همیشه از بازیکنان تیم خواسته‌ام مثبت فکر کنند و روی توانایی‌های خودشان متمرکز باشند. فوتبال همیشه پر از شگفتی است. حتی این که فصل قبل توانستیم سهمیه آسیا بگیریم، برای خیلی‌ها شگفتی بود اما ما به کاری که می‌کنیم اطمینان داریم و با برنامه‌ای از پیش تعیین شده و مشخص به دیدار برابر العین می‌رویم. در فوتبال هیچ تیمی قبل از بازی پیروز نیست.هیچ تیمی هم کامل نیست حتی العین!

وی در انتها گفت: در دوران بازیگری یاد گرفتم که تسلیم شدن یعنی توهین به فوتبال! این را به بازیکنانم هم گفته‌ام و این موضوع در ذهن آن ها جا افتاده است. در جایی که ایستاده‌ایم هیچ چیز نمی‌تواند ما را تسلیم کند، نه پنجره بسته نقل و انتقالات و نه بازی در عربستان که در واقع به معنی میزبانی اماراتی‌ها است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با العین امارات حریف پر قدرت فولادی‌ها در پلی آف آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا العین امارات لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است