Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:34:35 GMT

محمدی: به فوتسال مشهد بدهکارم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۸۶۶

محمدی: به فوتسال مشهد بدهکارم

ایسنا/خراسان رضوی گلر تیم کراپ الوند گفت: سه سال در فرش‌آرا بازی کردم و بردن این تیم برایم سخت بود، اما خوشحالم که با سه امتیاز مشهد را ترک می‌کنیم.

مسعود محمدی در گفت و با ایسنا، در خصوص دیدار تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته چهارم از دور دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌ رو داریم و خوشحالم که با سه امتیاز مشهد را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دیدار با تیم سابقش در مشهد، عنوان کرد: سه سال در فرش‌آرا بازی کردم و شکست دادن این تیم برایم سخت و دشوار بود، زیرا به فوتسال مشهد بدهکار هستم.

گلر ملی‌پوش کراپ الوند بیان کرد: کراپ از لیگ یک به لیگ برتر آمده و هنوز نوپا است. کراپ در سال‌های آینده جایگاهی درخشان در فوتسال ایران خواهدداشت. در لیگ امسال هم تلاش می‌کنیم جایگاهی در شان این تیم کسب کنیم.

محمدی گفت: نباید فکر کنیم چون کراپ ملی‌پوش دارد پس باید قهرمان شود. امیدوارم همه به کراپ کمک کنند تا این تیم در آینده بتواند به عنوان یک تیم باثبات و قوی در لیگ حضور داشته باشد.

وی در خصوص جدایی‌اش از تیم فرش‌آرا، توضیح داد: دلیل اصلی جدایی من از فرش‌آرا، مشکلات شخصی و خانوادگی بود. مجبور بودم تیمی انتخاب کنم که به محل سکونتم نزدیک باشد. دلیل انتخاب کراپ الوند این بود که احساس می‌کنم در آینده تیمی باشخصیت و باثبات خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی