Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:12:18 GMT

اعمال محدودیت ۲ هفته ای کرونا در دیشموک + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۹۷۹

اعمال محدودیت ۲ هفته ای کرونا در دیشموک + جزئیات

بخشدار دیشموک ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به دیشموک را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده طبق مقررات ستاد کرونا جریمه قانونی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز جمعه (۲۰ فروردین)، بخشدار دیشموک در نشست ستاد کرونا گفت: با توجه به وارد شدن شهرستان کهگیلویه در پیک چهارم کرونا همه مناطق گردشگری به وسیله میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسدود و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «صفا حبیبی فر»، با بیان اینکه همه اماکن ورزشی با هدف حفظ سلامتی مردم تعطیل است، تصریح کرد: یکی از مسائل مورد نظر، نظارت بر بازار بوده و با اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برابر با قانون برخورد می‌شود.   وی ورود هر گونه خودرو با پلاک غیربومی به دیشموک را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه ماشین با پلاک غیربومی جریمه قانونی طبق مصوبات ستاد کرونا کشوری توسط نیروی انتظامی اعمال می‌شود.     وی با اشاره به باز بودن سوپر مارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها، اظهار کرد: سایر مشاغل باز بوده، ولی با اصنافی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.   بخشدار دیشموک، اذعان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و عروسی با حضور خوانندگان محلی و هر گونه تجمع مبنی بر برگزاری دعای کمیل و دورهمی‌ها ممنوع است و مساجد، حسینیه ها، نمازجمعه، گیم نت‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.   وی افزود: همه مقاطع تحصیلی تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و آموزش در بستر فضای مجازی شاد ارائه می‌شود.   حبیبی فر در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری دیشموک نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی مراسم تشییع اقدام کند و مقرر شد که از این به بعد مراسمات حداکثر از ساعت ۶ الی ۷ صبح با جمعیت زیر ۲۰ نفر برگزار شود.     پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخشدار دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور