Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:25:22 GMT

۴۰۸کیلومتر از نوار ساحلی مازندران آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۹۰۴۰

۴۰۸کیلومتر از نوار ساحلی مازندران آزادسازی شد

گروه استان‌ها ـرئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با تلاش‌های اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال و دیگر سازمان‌های مرتبط در سال گذشته، ۴۰۸ کیلومتر از نوار ساحلی مازندران در دسترس عموم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری از آزادسازی 90 کیلومتر دیگر از کل نوار ساحلی متصرفه در مازندران خبر داد و ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال از پیگیری مجدانه این شورا در آزادسازی سواحل افزود: با تلاش‌های اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال و دیگر سازمان‌های مرتبط در سال گذشته، 408 کیلومتر از نوار ساحلی مازندران در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ساماندهی سواحل دریا ‌در طول ‌‌338 کیلومتر از 487 کیلومتر ساحل مازندران اجرایی شدانتقاد از تصرف اراضی ساحلی بندرترکمن از سوی دولتی‌ها/ احیای " آشوراده" اقتصاد گلستان را متحول می‌کند

وی با اشاره به دستور و تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر آزادسازی سواحل دریای خزر به ویژه آزادسازی مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه قضائیه و همچنین مصوبه سفر استانی رئیس قوه قضاییه گفت: جلوگیری از تخریب و آلودگی سواحل، توسعه پایدار در مناطق ساحلی، تضمین حق بهره‌برداری عمومی از سواحل و ساماندهی استفاده از سواحل کشور براساس ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه درقالب طرح جامع ساماندهی سواحل کشور وظیفه همه دستگاه‌ها بویژه دستگاه قضایی است ودرهمین راستاآزادسازی حریم 60 متری ساحل مجتمع رفاهی و تفریحی قوه قضاییه در ساری نیز پیشتر انجام شد واین امر بیانگر اراده قوی دستگاه قضا برای آزادسازی سواحل شمال کشور است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران از تلاش جدی دستگاه قضایی در آزادسازی مابقی اراضی ساحلی که حدود 16 کیلومتر آن توسط نهاد‌های دولتی و 23 کیلومتر توسط اشخاص حقیقی تصرف شده خبر داد و تصریح کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال مجدانه پیگیر آزادسازی سواحل برای عموم بوده و عملیات اجرای آن با همکاری دستگاه‌های ذیربط آغاز شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای حفظ حقوق بیت المال آزادسازی سواحل نوار ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد