Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز ریگان با گرامیداشت روز انرژی هسته‌ای تصریح کرد: دانشمندان ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای دستاوردهای بزرگی داشته‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردیم، اما دشمنان بدانند با ترور دانشمندان ما نمی‌توانند خللی در پیشرفت کشورمان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مملکت را به برجام گره نزنید

امام جمعه ریگان افزود: آنهایی که دل به آمریکا بسته‌اند و دلخوش به انتخابات آمریکا بودند، بدانند آمریکا به آنها رحم نخواهد کرد و باید برای ما درس باشد که آمریکا به زباله‌دان تاریخ پیوست.

رضازاده با اشاره به اینکه مردم دلبسته نام و یاد شهدای عزیز هستند، ابراز کرد: آمریکائی‌ها به‌دنبال سلطه بر ملت‌ها هستند. آمریکا و ایادی استکبارش بدانند مردم ایران زیر سلطه آمریکا نمی‌روند و در نمازهای جمعه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا طنین‌انداز شده است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حل مشکلات کشور به برجام و امثال آن ربطی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار برای مشکلات معیشتی مردم داشته باشید و مملکت را به برجام گره نزنید.

رضازاده تصریح کرد: آنهایی که رونق اقتصادی را به مردم قول داده‌اند آن را برای مردم عملیاتی کنند مردم مشکلات معیشتی دارند.

توجه به تولید مشکلات کشور را حل خواهد کرد

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خصوص سند راهبردی 25 ساله ایران و چین بیان داشت: چین رتبه دوم اقتصاد جهان را دارد و در حال پیشرفت و کسب رتبه اول اقتصاد در دنیاست.

وی گفت: از نگاه چین این سند پیشرفتی برای احیای جاده ابریشم است و از نظر جمهوری اسلامی ایران خنثی‌سازی تحریم‌ها در کوتاه‌مدت است و این صرفا یک برنامه است.

امام جمعه بخش اسماعیلی با بیان اینکه قرارداد ایران و چین باید برای نمایندگان و مردم شفاف‌سازی شود، تصریح کرد:  یک هیاهو در رسانه‌های خارجی در خصوص این قراداد اتفاق افتاده بود که باید گفت: دیگر، فشار حداکثری بر ملت ایران جوابگو نیست و جمهوری اسلامی به حول قوه الهی از این دوران نیز با موفقیت عبور خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به تولید داخل اهمیت دهند بیشتر مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید داخلی نماز جمعه کرمان مشکلات کشور امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.
 
به گزارش تسنیم؛ احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.
 
وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری