Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:31:23 GMT

علی جوادی از فدراسیون فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۹۲۸۷

علی جوادی از فدراسیون فوتبال خداحافظی کرد

با وجود اینکه رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی این فدراسیون مخالفت کرده بود، جوادی با انتشار پیامی از خداحافظی‌اش با این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایمنا، چند روز پیش بود که خبر استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شد. خبرها حاکی از این بود که بعضی از تصمیمات شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی، عامل این استعفا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و تاکید کرد که باوجود استعفای جوادی، با این استعفا موافقت نشده است.

دقایقی بعد از این صحبت‌های عزیزی خادم، علی جوادی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود به صورت قطعی از پایان همکاری‌اش با فدراسیون خبر داد.

جوادی نوشت: «ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش / ‏بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش. آنچه صلاح فوتبال بود گفتم چون دلم بیش از هر چیز برای ایران می‌سوزد. برخلاف خیلی‌ها به فکر منافع خودم نبودم و مصلحت فوتبال اهمیت ویژه‌ای برایم داشت. زمان بهترین قاضی است. برای تیم ملی و فوتبال کشورم، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.»

کد خبر 485759

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال استعفا ابراهیم جوادی فوتبال ایران شایعه استعفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال علی جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد